Potisepp: ostjaid huvitab üha enam hind, mitte kaubamärk 

Toiduainetööstuste liidu juhi Sirje Potisepa sõnul on inimeste lojaalsus kindlatele kaubamärkidele või ostukeskustele vähenenud ning sisseoste tehes uuritakse eelkõige hinda.

"Tarbijad on muutumas järjest hinnatundlikumaks," kinnitas Potisepp ERR-i raadiouudistele värsket uuringut kommenteerides.

"Kui varasemalt käisid inimesed igapäevaselt rohkem ühes poes, siis nüüd on see harvenenud. Külastatakse mitut kauplust ning otsitakse odavamaid tooteid, eelkõige kampaaniapakkumisi," märkis ta.

"Sellist asja, et inimene läheb poodi ja võtab Tere piima, on vähem. Tegelikult vaadatakse, milline on hind ja valitakse kohapeal selle järgi," sõnas Potisepp.

Samas tundis ta heameelt, et kuigi kodumaine kaup on üldiselt kallim, näitab uuring, et ostjad ei ole sellest loobunud. 

Uuringu viis toiduliidu tellimusel läbi uuringufirma TNS Emor, kes küsitles mullu üle Eesti 1500 inimest. 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

ÄRIPÄEV AS otsib ASSISTENTI

Äripäev AS

28. september 2018

Teabevara