Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 16. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Potisepp: ostjaid huvitab üha enam hind, mitte kaubamärk 

Toiduainetööstuste liidu juhi Sirje Potisepa sõnul on inimeste lojaalsus kindlatele kaubamärkidele või ostukeskustele vähenenud ning sisseoste tehes uuritakse eelkõige hinda.

"Tarbijad on muutumas järjest hinnatundlikumaks," kinnitas Potisepp ERR-i raadiouudistele värsket uuringut kommenteerides.

"Kui varasemalt käisid inimesed igapäevaselt rohkem ühes poes, siis nüüd on see harvenenud. Külastatakse mitut kauplust ning otsitakse odavamaid tooteid, eelkõige kampaaniapakkumisi," märkis ta.

"Sellist asja, et inimene läheb poodi ja võtab Tere piima, on vähem. Tegelikult vaadatakse, milline on hind ja valitakse kohapeal selle järgi," sõnas Potisepp.

Samas tundis ta heameelt, et kuigi kodumaine kaup on üldiselt kallim, näitab uuring, et ostjad ei ole sellest loobunud. 

Uuringu viis toiduliidu tellimusel läbi uuringufirma TNS Emor, kes küsitles mullu üle Eesti 1500 inimest. 

 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700