Juht on see, kes loob strateegia ja töötab välja plaanid, ent suhete hoidmine ja kujundamine on assisteerivate töötajate ülesandeks. Nii sotsiaalne meedia, ettevõttesisene suhtlemine kui ka klientide ja partneritega suhtlemine. Kõik taandub suhtlusele.
„Kui tundub, et täna on kuninglikult näru päev, siis tasub mõelda, et tänased mured on homme minevik. Kui täna on paha klient või juhtub mingi muu jama, siis homme seda enam ei ole, see on tänane probleem,“ rääkis Sõõrumaa.
Sõõrumaa toob näite, et kui ta läheb teatrisse ja naudib laval Ita Everit või Ülle Kaljustet, siis ta mõtleb, et ka nemad on inimesed ja ka neil juhtub jamasid, aga nad ei näita seda kunagi laval välja, nad ei peegelda seda. „Ja ma mõtlen, et ka mina suudan seda.“
"Me vastutame selle eest, kuidas peegeldame organisatsiooni ja iseennast. Aga me vastutame ka info tõelisuse eest. Vastutusvaldkonnad pannakse kirja küll tööjuhendisse, aga tegelikult me vastutame usalduse eest, mida me edasi kanname,“ rääkis Sõõrumaa.