Praegu on turundus Kallase sõnul ühesuunaline suhtlus. "Kellelegi makstakse raha, et selle eest karjutaks kliendile kõrva turundussõnumeid, aga see ei kinnista brändi, seda teeb vaid kahepoolne suhtlus."
"Kui kunagi said ennast näidata ainult need, kellel oli raha, siis praegu tänu sotisaalmeedia tulekule on meist igaüks meediakanal: igaüks, kellel on blogi või kes kommenteerib mõnes foorumis või Delfis," rääkis Kallas.
Probleem on selles, et vana kooli turundus ei saa sellega väga hästi hakkama. Siin võiks tulla mängu inimene, kes on ettevõttes kõigeteadja, usub Kallas. "Kui te olete näiteks juhatuse assistent, siis te teate ilmselt rohkem kui juhatus ise, sest te teate ka seda, mida räägitakse pärast koosolekuruumist väljatulemist, mida juhatus ei tea"
.
Assistentide eesmärk on Kallase hinnangul olla nii keskjaam, andmebaas kui ka kriisiabi. "Ta oskab juhatada, kus mingi dokument asub või kust seda leida, ning kriise vaos hoida ja lahendada. Kui sa avatult suhtled, on võimalik ära klaarida kõik jamad," usub Kallas.
"Vanasti oli sekretäritöö seotud päris palju kirjutamisega ja seetõttu ma eeldan, et sekretär oskab kirjutada natukene rohkem kui tavaliselt," rääkis Kallas, lisades, et kõik, mis aitab kliendil otsustamise lihtsamaks teha, tasub üles riputada veebi.
Eestis on tegelikult ainult üks sotsiaalmeedia kanal – Facebook, sõnas Kallas. Seega tasub minna just sinna. "Kui te oma veebi midagi kirjutate, siis andke sellest Facebookis teada, sest kui üks inimene on julgenud midagi küsida, võib see küsimus olla tegelikult sajal lugejal."
Väärtused tasub arhiveerida – kas artiklisse veebi või korduvate küsimustena. "Kui kliendil on küsimus, tasub kõik küsimused-vastused ära vormistada ja veebi panna, sest kui õnnestub kelleltki küsimus välja pressida, tuleb seda kindlasti ära kasutada."