Surnuks saab kliendi vaid üks kord rääkida

ASi Ajakirjade Kirjastus turundusdirektor Jaanika Käärst on kindel, et „surnuks rääkiv“ ja ebameeldivaid emotsioone loov müügimees teistkordselt müügiprotsessini ei jõua.

ASi Ajakirjade Kirjastus turundusdirektor Jaanika Käärst peab hea müügi alustalaks kliendi vajaduste väljaselgitamist. "Kuula väga hoolikalt, mida klient soovib, vajadusel esita täpsustavaid küsimusi – nii näitad enda huvi võimaliku parima tulemuse saavutamiseks ja professionaalsust,“ loetles Käärst oluliseimaid punkte. Kindlasti soovitab Käärst välja selgitada ostja eelarve, et saaks pakkuda alternatiive juhul, kui tehing finantsiliselt piiridesse ei mahu. Tajudes ja nähes kunde potentsiaali, võiks vastavalt võimalustele pakkuda boonuseid, sümboolseid kingitusi või lubada suuremaid allahindluseid tulevastelt ostudelt.

Kindla tehingu plaanis peaks järgima eelpool nimetatud kitsaskohti ja vältima vastupidist tegevust. Käärst on kindel, et „surnuks rääkiv“ ja ebameeldivaid emotsioone loov müügimees teistkordselt müügiprotsessini ei jõua.

"Kuldset reeglit ehk siis ühest käitumismudelit ma välja ei tooks, sest inimesed on erinevad ja erinevate soovide ning vajadustega," ei taha Käärst inimeste ostukäitumist üldistada. Hoiatades samas, et kundele vastu tulles ja tõeliselt „head pakkumist“ tehes peab arvestama võimalike tagajärgedega.

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Ain Kivesti

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

PricewaterhouseCoopers ootab oma tiimiga liituma kahte ASSISTENTI

PricewaterhouseCoopers AS

27. jaanuar 2019

Uudised

Teabevara