18. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Loo rääkimise ajaks kaota mustand ära 

 

Ära unusta, et lisaks jutustaja silmasärale vajab iga lugu kindlat fookust - ei ole mõtet rääkida lugu, mille eesmärk pole täpselt paigas, sest siis ei saavutata midagi. Mõtle oma lugu läbi, aga selle rääkimise ajaks "kaota" paberid ära, soovitab juhtimine.ee.

Hea storytellingu eeldused on eelkõige rääkija enesemotivatsioon ja siirus, leiab HBRile antud intervjuus Peter Guber. Lugude jutustamine ei ole midagi erakordset - me teeme seda kogu aeg kui jagame oma kogemusi, veename inimesi midagi tegema, liituma klubiga või ostma toodet.

Ära unusta, et lisaks jutustaja silmasärale vajab iga lugu kindlat fookust - ei ole mõtet rääkida lugu, mille eesmärk pole täpselt paigas, sest siis ei saavuta sa midagi. "Valmista oma lood põhjalikult ette, kuid loo esitamise ajaks "kaota" oma paberid või slaidid ära," soovitab Guber.

 

Autor: Urve Vilk, Juhtimine. ee

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700