Ära unusta, et lisaks jutustaja silmasärale vajab iga lugu kindlat fookust - ei ole mõtet rääkida lugu, mille eesmärk pole täpselt paigas, sest siis ei saavutata midagi. Mõtle oma lugu läbi, aga selle rääkimise ajaks "kaota" paberid ära, soovitab juhtimine.ee.
Hea storytellingu eeldused on eelkõige rääkija enesemotivatsioon ja siirus, leiab HBRile antud intervjuus Peter Guber. Lugude jutustamine ei ole midagi erakordset - me teeme seda kogu aeg kui jagame oma kogemusi, veename inimesi midagi tegema, liituma klubiga või ostma toodet.
Ära unusta, et lisaks jutustaja silmasärale vajab iga lugu kindlat fookust - ei ole mõtet rääkida lugu, mille eesmärk pole täpselt paigas, sest siis ei saavuta sa midagi. "Valmista oma lood põhjalikult ette, kuid loo esitamise ajaks "kaota" oma paberid või slaidid ära," soovitab Guber.
Autor: Urve Vilk, Juhtimine. ee