"Kõige tähtsaimaks, ülioluliseks pean inimesi enda ümber," rääkis Triinu Maksim. Toimiva meeskonnata on väga raske soovitud tulemusteni jõuda. "Hindan tiimitööd ja ühtekuuluvust väga kõrgelt. Igapäevaselt motiveeribki mind abivalmis kollektiiv."
Väga hea motivaator on Maksimi jaoks ka rahulolev ja särav klient. "Edukusest rääkides saab määravaks, kuivõrd inimene suudab positiivselt mõelda. Võtkem kuidas tahes, kuid mõtteviisist saab kõik alguse. Olen veendunud, et head klienditeenindajat iseloomustavad omadused on õpitavad. Näiteks avatud suhtlemise oskus, konstruktiivne mõtteviis, rõõmsameelsus. Tuleb ainult piisavalt treenida," rääkis Maksim.
Naeratada pole ju kuigi keeruline, ometi optimistlikust hoiakust algab kõik, usub ta. "Teisalt, loomulikult mõjutavad lõpptulemust ka isiksuse omadused, kuid ikkagi õppides ja harjutades on tulemused kergemini saavutatavad," lisas ta.
Kindlasti peab igapäevatöös tõsiselt suhtuma ajajaotusse ning eristama olulist vähemtähtsast. Ikka selleks, et olulisemad ülesanded saaksid eelisjärjekorras täidetud, vältimaks töiste kohustuste kuhjumist. "Planeerida tuleb õigesti, sellepärast täpsustan ka oma kolleegidega kiiremal tööperioodil üle tähtajad. Sest saan siis kiiremad toimetused eelisjärjekorras ning mittekiired hiljem lahendada. Tihti soovivad kõik vastuseid nüüd ja kohe, kuid tuleb jääda rahulikuks ja langetada võimalikult õiged otsused."
Autor: Urve Vilk, Ain Kivesti