25. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aasta parim teenindaja: ise peab positiivselt mõtlema

Aasta parim teenindaja ASi Hansabuss sekretär-assistent Triinu Maksim ütleb, et teda motiveerib töös hea meeskond ja rahul klient. Teenindaja tulemuslikkuse määrab Maksimi hinnangul see, kuivõrd inimene suudab positiivselt mõelda. 

"Kõige tähtsaimaks, ülioluliseks pean inimesi enda ümber," rääkis Triinu Maksim. Toimiva meeskonnata on väga raske soovitud tulemusteni jõuda. "Hindan tiimitööd ja ühtekuuluvust väga kõrgelt. Igapäevaselt motiveeribki mind abivalmis kollektiiv."

Väga hea motivaator on Maksimi jaoks ka rahulolev ja särav klient. "Edukusest rääkides saab määravaks, kuivõrd inimene suudab positiivselt mõelda. Võtkem kuidas tahes, kuid mõtteviisist saab kõik alguse. Olen veendunud, et head klienditeenindajat iseloomustavad omadused on õpitavad. Näiteks avatud suhtlemise oskus, konstruktiivne mõtteviis, rõõmsameelsus. Tuleb ainult piisavalt treenida," rääkis Maksim.

Naeratada pole ju kuigi keeruline, ometi optimistlikust hoiakust algab kõik, usub ta. "Teisalt,  loomulikult mõjutavad lõpptulemust ka isiksuse omadused, kuid ikkagi õppides ja harjutades on tulemused kergemini saavutatavad," lisas ta. 

Kindlasti peab igapäevatöös tõsiselt suhtuma ajajaotusse ning eristama olulist vähemtähtsast. Ikka selleks, et olulisemad ülesanded saaksid eelisjärjekorras täidetud, vältimaks töiste kohustuste kuhjumist. "Planeerida tuleb õigesti, sellepärast täpsustan ka oma kolleegidega kiiremal tööperioodil üle tähtajad. Sest saan siis kiiremad toimetused eelisjärjekorras ning mittekiired hiljem lahendada. Tihti soovivad kõik vastuseid nüüd ja kohe, kuid tuleb jääda rahulikuks ja langetada võimalikult õiged otsused."

Autor: Urve Vilk, Ain Kivesti

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700