Lennufirma teeb sotsiaalmeediast saadud vihjete alusel kingitusi

Hollandi lennufirma KLM kampaania “How happiness spreads” eesmärk on kliendisuhete hoidmine ja parandamine, kirjutab ajakiri Personali Praktik.

Ettevõte kasutab sotsiaalmeedia võrgustikest saadud infot reisijatele personaalsete kingituste tegemiseks. Niipea kui reisija registreerub rakenduse Foursquare abil Amsterdami Schipholi lennujaamas, uurib KLM-i meeskond tema sotsiaalmeedia võrgustike profiile ning teeb sealt kogutud info põhjal reisijale kingituse. (Foursquare on nutitelefonidele mõeldud GPS-i-põhine rakendus, mis võimaldab teha erinevates kohtades nn check-in’i ja nii teavitada sõpru oma asukohast.)

Firma lähtub loogikast, et kui reisija juba kasutab Foursquare rakendust, on ta suure tõenäosusega ka Linkedlni, Twitteri, Facebooki vms aktiivne külastaja.
Reisijale, kes ei saanud tööreisi tõttu osaleda oma jalgpallimeeskonna aasta
kõige olulisemal võistlusel, kinkis KLM Lonely Planeti New Yorgi reisijuhi, kuhu
olid märgitud linna parimad jalgpallibaarid.

Rooma jooksumaratonile lendavat neiut üllatas lennufirma pulsikellaga. Bostonisse konverentsile teel olevat reisijat peeti meeles märkmikuga uute säravate ideede tarbeks ning Top Geari andunud fännile kingiti autoajakirju.

Pärast kingituse tegemist plaanib lennufirma meeskond jätkata kampaanias
osalenud reisijate profiilide jälgimist, et selgitada välja, kuidas kliendid kampaaniale reageerisid, kui paljudele sõpradele nad sellest rääkisid jms. Firma arvates on kampaania unikaalne võimalus kliendisuhete hoidmiseks ja parandamiseks.

Loe  pikemalt ajakirjast Personali Praktik.

 

 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Personali Praktik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara