Lennufirma teeb sotsiaalmeediast saadud vihjete alusel kingitusi

Hollandi lennufirma KLM kampaania “How happiness spreads” eesmärk on kliendisuhete hoidmine ja parandamine, kirjutab ajakiri Personali Praktik.

Ettevõte kasutab sotsiaalmeedia võrgustikest saadud infot reisijatele personaalsete kingituste tegemiseks. Niipea kui reisija registreerub rakenduse Foursquare abil Amsterdami Schipholi lennujaamas, uurib KLM-i meeskond tema sotsiaalmeedia võrgustike profiile ning teeb sealt kogutud info põhjal reisijale kingituse. (Foursquare on nutitelefonidele mõeldud GPS-i-põhine rakendus, mis võimaldab teha erinevates kohtades nn check-in’i ja nii teavitada sõpru oma asukohast.)

Firma lähtub loogikast, et kui reisija juba kasutab Foursquare rakendust, on ta suure tõenäosusega ka Linkedlni, Twitteri, Facebooki vms aktiivne külastaja.
Reisijale, kes ei saanud tööreisi tõttu osaleda oma jalgpallimeeskonna aasta
kõige olulisemal võistlusel, kinkis KLM Lonely Planeti New Yorgi reisijuhi, kuhu
olid märgitud linna parimad jalgpallibaarid.

Rooma jooksumaratonile lendavat neiut üllatas lennufirma pulsikellaga. Bostonisse konverentsile teel olevat reisijat peeti meeles märkmikuga uute säravate ideede tarbeks ning Top Geari andunud fännile kingiti autoajakirju.

Pärast kingituse tegemist plaanib lennufirma meeskond jätkata kampaanias
osalenud reisijate profiilide jälgimist, et selgitada välja, kuidas kliendid kampaaniale reageerisid, kui paljudele sõpradele nad sellest rääkisid jms. Firma arvates on kampaania unikaalne võimalus kliendisuhete hoidmiseks ja parandamiseks.

Loe  pikemalt ajakirjast Personali Praktik.

 

 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Personali Praktik

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Värske ja erakordselt särav koht stiilseks firmapeoks – Olympic Casino Olümpia

Smokingus härrad, õhtukleitides daamid, bigbänd, kabaree, särisev pinge Black Jacki lauas ja erutav kõlin automaadisaalis – ei, see pole James Bondi uue filmi treiler, vaid firmaüritus Tallinna kõige põnevamas peokohas, Olympic Casino Olümpias.

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine