Hakka suhtlema ja müüdki rohkem 

Üle poole Balti riikide ettevõtteist leidsid sotsiaalvõrgustike kaudu edukalt uusi kliente. Turunduseelarveist viiendik kulub sotsiaalmeedias turundamisele.

Reguse ülemaailmse uuringu andmetel on üle poole Baltimaade ettevõtetest viimase aasta jooksul uute ärivõimaluste leidmiseks kasutanud edukalt suhtlusvõrgustikke, ajaveebe, mikroblogisid ja foorumeid. 57% ettevõtetest saavutasid suhtlusvõrgustike kaudu uute klientide leidmisel edu.

Uuringust selgus, et maailmas kasutavad ettevõtted ka olemasolevate klientidega kontakti hoidmisel ja suhtlemisel sotsiaalset meediat rohkem kui aasta tagasi.

- Maailma lõikes on suhtlusvõrgustike, näiteks Facebooki, kaudu edukalt uusi kliente värvanud ettevõtete osakaal kasvanud 7%

- 52% ettevõtetest üle kogu maailma ja 69% Baltimaade ettevõtetest kasutab olemasolevate klientidega suhtlemiseks, kontakti hoidmiseks ja info edastamiseks veebisaite, nagu Twitter ja Weibo

- 71% Baltimaades tegutsevatest firmadest soovitavad oma töötajatel liituda suhtlusvõrgustikega, nagu Linkedin, Xing ja Video. Maailma lõikes on sama näitaja 53%.

- 39% maailma ettevõtetest ja peaaegu pool (49%) Balti ettevõtetest kulutab kuni viiendiku turunduseelarvest, et edendada oma tegevust sotsiaalvõrgustikes.

Kohalolu sotsiaalvõrgustikes on muutunud toredast võimalusest vajaduseks, kuna enamik Balti (93%) ja maailma (74%) ettevõtetest nõustub, et turundusstrateegia ei saa olla edukas, kui see ei hõlma tegevust sotsiaalvõrgustikes.

Sellegipoolest rõhutavad Balti (42%) ja maailma (61%) ettevõtted, et oluline on turunduskanalite tasakaalus hoidmine -  kampaaniate toimimiseks tuleb kombineerida traditsioonilisi ja digitaalseid vahendeid.

Regionaalne peadirektor Michael Barth kommenteerib: “Ettevõtete taastumisel kriisiaegsest madalseisust vaadatakse üha enam üle enne kriisi kasutatud töömeetodeid ning otsustatakse paindlikemate ja konkurentsivõimelisemate strateegiate kasuks. Vaadatakse üle kõik valdkonnad alates tarneahela haldamisest, töömeetodite lihtsustamisest, pilvandmetöötlusest ja lõpetades videosuhtluse kasutamise suurendamise ja mobiilse töötamisega. Sotsiaalse meedia kiire muutumine äritegevuse oluliseks vahendiks on selgelt selle protsessi üks osa: aina rohkem ettevõtteid kasutab seda kanalit olemasolevate klientide hoidmiseks ja uute leidmiseks.”

 Reguse ülemaailmse uuringu tulemused põhinevad 80st riigist pärit rohkem kui 17 000 ettevõtte juhi ja omaniku vastustel.
 

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Aasta suurejooneliseim sündmus Radisson Blu Sky Hotelis!

Jõulupidu, kui üks ettevõtte olulisemaid sündmusi, on oodatud nii töötajate kui ka koostööpartnerite poolt. Radisson Blu Sky Hotel pakub peohõngulist atmosfääri ning erakordset elamust, mida elevusega oodatakse ja soojusega meenutatakse. Meie eesmärgiks on täita teie soovid ja ergutada maitsemeeli hõrgutistega, milles traditsioonid kohtuvad mitmekesise tänapäevaga.

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

PricewaterhouseCoopers ootab oma tiimiga liituma kahte ASSISTENTI

PricewaterhouseCoopers AS

27. jaanuar 2019

KAAMOS GROUP otsib BÜROOJUHTI

Kaamos Group OÜ

27. jaanuar 2019

Uudised

Teabevara