Hakka suhtlema ja müüdki rohkem 

Üle poole Balti riikide ettevõtteist leidsid sotsiaalvõrgustike kaudu edukalt uusi kliente. Turunduseelarveist viiendik kulub sotsiaalmeedias turundamisele.

Reguse ülemaailmse uuringu andmetel on üle poole Baltimaade ettevõtetest viimase aasta jooksul uute ärivõimaluste leidmiseks kasutanud edukalt suhtlusvõrgustikke, ajaveebe, mikroblogisid ja foorumeid. 57% ettevõtetest saavutasid suhtlusvõrgustike kaudu uute klientide leidmisel edu.

Uuringust selgus, et maailmas kasutavad ettevõtted ka olemasolevate klientidega kontakti hoidmisel ja suhtlemisel sotsiaalset meediat rohkem kui aasta tagasi.

- Maailma lõikes on suhtlusvõrgustike, näiteks Facebooki, kaudu edukalt uusi kliente värvanud ettevõtete osakaal kasvanud 7%

- 52% ettevõtetest üle kogu maailma ja 69% Baltimaade ettevõtetest kasutab olemasolevate klientidega suhtlemiseks, kontakti hoidmiseks ja info edastamiseks veebisaite, nagu Twitter ja Weibo

- 71% Baltimaades tegutsevatest firmadest soovitavad oma töötajatel liituda suhtlusvõrgustikega, nagu Linkedin, Xing ja Video. Maailma lõikes on sama näitaja 53%.

- 39% maailma ettevõtetest ja peaaegu pool (49%) Balti ettevõtetest kulutab kuni viiendiku turunduseelarvest, et edendada oma tegevust sotsiaalvõrgustikes.

Kohalolu sotsiaalvõrgustikes on muutunud toredast võimalusest vajaduseks, kuna enamik Balti (93%) ja maailma (74%) ettevõtetest nõustub, et turundusstrateegia ei saa olla edukas, kui see ei hõlma tegevust sotsiaalvõrgustikes.

Sellegipoolest rõhutavad Balti (42%) ja maailma (61%) ettevõtted, et oluline on turunduskanalite tasakaalus hoidmine -  kampaaniate toimimiseks tuleb kombineerida traditsioonilisi ja digitaalseid vahendeid.

Regionaalne peadirektor Michael Barth kommenteerib: “Ettevõtete taastumisel kriisiaegsest madalseisust vaadatakse üha enam üle enne kriisi kasutatud töömeetodeid ning otsustatakse paindlikemate ja konkurentsivõimelisemate strateegiate kasuks. Vaadatakse üle kõik valdkonnad alates tarneahela haldamisest, töömeetodite lihtsustamisest, pilvandmetöötlusest ja lõpetades videosuhtluse kasutamise suurendamise ja mobiilse töötamisega. Sotsiaalse meedia kiire muutumine äritegevuse oluliseks vahendiks on selgelt selle protsessi üks osa: aina rohkem ettevõtteid kasutab seda kanalit olemasolevate klientide hoidmiseks ja uute leidmiseks.”

 Reguse ülemaailmse uuringu tulemused põhinevad 80st riigist pärit rohkem kui 17 000 ettevõtte juhi ja omaniku vastustel.
 

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg – V Spaa- ja Konverentsihotellis

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Krahv Mannteuffeli suvemõis (Kursi jahiloss)

Eestimaa keskel, käänuliste Pedja ja Kaave jõgede vahelisel alal on ellu ärganud üks vana ja majesteetlik hoone. See on krahv Mannteuffelile kuulunud suvemõisa peahoone aastast 1888, rahvasuus tuntud kui Kursi jahiloss. Seda maja võiks nimetada ka Eesti jahilosside krooniks, ajaloole on väärikas koht tuttav juba 130 aasta jooksul.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

BVT PARTNERS otsib BÜROOJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

28. juuni 2018

Teabevara