Autor: Rivo Sarapik • 27. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Foto: maailma parim pressis ilmunud reklaam

Mainekal Cannes´i reklaamikonkursil võitis pressikategoorias sel aastal Grand Prix Samsonite kohvritele loodud reklaam.

Reklaami lugu on autori, agentuuri JWT sõnul terav kontrast, kui taevalikult koheldakse esimese klassi reisijaid, samas kui nende pagas käib läbi põrgust. Ja samas elavad kohvrid selle piinamise üle. Kampaania visuaalil ongi kujutatud ülal taevane idüll ja all põrgulik piin. Kliki fotol selle suuremalt vaatamiseks.

Samsonite "Heaven and hell"
Foto: JWT
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700