Uurimustöö võib tuua 300 eurot

Marketingi Instituut premeerib 300 euroga paremaid turundusalaseid lõputöid.

“Eesti noored kirjutatavad nii meie endi ülikoolides kui ka üksikutes välisülikoolides igal aastal sadakond turundusega seotud lõputööd, mis annavad hea pildi Eesti noorte turundajate teema valdamise tasemest,” rääkis Marketingi Instituudi juhataja Anu-Mall Naarits. “Loodame enamuse neist töödest saada endile hindamiseks, et näha, kuidas meie ülikoolid on arenenenud ja millised teemad noori paeluvad. Parimat bakalaureuse ja parimat magistritööd premeerime 300 euroga.”

Eelmisel aastal kirjutatud lõputöödest tunnistati parimaks Tallinna Ülikooli üliõpilase Veronika Pekurina analüüs Nord Streami gaasiprojekti rahvusvahelisest suhtekorraldusest. Teiste huvitavate tööde seas olid näiteks Tallinna Ülikooli üliõpilase Ahto Alase uuring reklaami mõjust digitaalmängude maailmas ja Tartu Ülikooli tudengi Stanislav Voronovski lõputöö klientide käitumisliku ja hoiakulise lojaalsuse mõõtmisvõimalustest tööstuskaupade ja teenuste turul.

“Eelmise aasta kogemuse näitas, et noored suudavad kirjutada väga põnevaid ja põhjalikke analüüse, mida poleks häbi võtta äritegemisel aluseks ka suurtel ja innovaatilistel ettevõtetel,” ütles Naarits.

Sellel aastal oodatakse koolilõpetajatelt lõputöid kuni 30.juunini, oodatud on kõik lõputööd, olenemata nendele pandud hindest.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg – V Spaa- ja Konverentsihotellis

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara