Ajakiri Inc jagab mõned soovitused, suunaga küll müügiinimestele, kuid siiski universaalsed, kuidas koosolekud kaasahaaravamaks muuta.
Tee lühidalt - kõiki teemasid pole iialgi võimalik ühe koosoleku jooksul käsitleda. Pea kellast ja välja kuulutatud päevakavast kinni. Kui tegemist nn mitmeosalise koosolekuga, peatu varem räägitud ja arutatud teemadel episoodiliselt. Tee kiirelt ja konkreetselt, eriti kui tegemist on regulaarsete koosolekutega.
Värskenda formaati - enamus inimestest peavad PowerPointi kohutavaks. Kasuta selle asemel mõnda muud varianti, näiteks iMeeti, mis võimaldab integreerida videot, audiot jms ning ühenduda Facebooki ja LinkedIniga. Lisaks erialasele osavusele näitad nii veidi ka oma teist mina. Mööbli ümber tõstmine värskendab samuti - pane võimalusel toolid ridade asemel väikeste lauakeste ümber nn banketi stiilis.
Mõtle end publikuks - kui su kuulajaskond kaob üha rohkem nutitelefonidesse, ei ole sa ilmselgelt nende tähelepanu ära teeninud. Katsu teada saada, mis neile tegelikult korda läheb, püüa end publiku rolli panna. See tähendab ka küsimuste esitamist inimestele. Lugude rääkimine murrab samuti rutiini ja tekitab elevust.
Muuda osalemine isiklikumaks - eksperdid soovitavad vähemalt osa koosoleku raskusest panna osalejate õlule, seda näiteks kuulajaid tööle pannes - koosolekul osalejad, peaksid vähemalt mingis osas koosolekut ise ette valmistama ning seal ka esinema. Eriti oluline pika, näiteks kogu päeva kestva koosolekuseeria puhul.