USA televisioon õhutab kuulsusjanu  

UCLA teadlased leidsid, et viimase kümne aastaga on USA telesaadetes 9-11aastastele lastele propageeritavad väärtused oluliselt muutunud. Kui veel 10 või 20 aastat tagasi väärtustati heatahtlikkust ja ühtset kogukonda, siis nüüd on kõige tähtsamaks muutunud individuaalsed saavutused ja kuulsus.

Ajakirjas Cyberpsychology avaldatud uurimuse kohaselt oli aastail 1987 ja 1997 kuulsus kuueteistkümnest väärtusest koosnevas nimekirjas viieteistkümnendal kohal. Aastaks 2007 oli see aga tõusnud esimeseks. Samas heasoovlikkus, lahkus ja abivalmidus kukkusid 2007 aastaks teiselt kohalt kolmeteistkümnendaks, vahendasid ERRi teadusuudised.

"Ma olin vapustatud, eriti muudatustest, mis on toimunud viimase kümne aasta jooksul," ütles uuringu autor Yalda T. Uhls. "Kui uskuda, et televisioon on ühiskonna peegel, nagu mina seda teen, siis on Ameerika kultuur drastiliselt muutunud."

Kogukonnatunne ja gruppi kuulumine olid neli aastakümmet olnud kõige tähtsamateks televisioonis propageeritud väärtusteks, kuid aastaks 2007 olid need langenud esikümnest välja ja kukkunud üheteistkümnendale kohale. Teadustöö autorid usuvad, et selline kuulsusjanu õhutav teleprogramm võib olla üheks põhjuseks, miks nartsissism on ühiskonnas aina enam võimust võtnud. "Populaarsed telesaated on osa nartsissismi kasvu soodustavast keskkonnast, kuid need peegeldavad ka ühiskonda," ütles uuringu kaasautor ja UCLA professor Patricia M. Greenfield. 

Aastal 2007 moodustatud pingerea esiviisikusse kuulusid kuulsus, populaarsus, imago, majanduslik edu ning saavutustele orienteeritus. Kümme aastat varem moodustasid esiviisiku kogukonnatunne, heatahtlikkus, imago, traditsioonide väärtustamine ja enese aktsepteerimine. 

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Küsitlus

Kas osaled võistlusel PARIM SEKRETÄR 2018?

  • Osalen ise
    0%
    0%
  • Soovitan kolleegi
    0%
    0%
  • Soovitan tuttavat sekretäri
    0%
    0%
  • Ei osale ega soovita, kuid jälgin võistlust veebis
    40%
    40%
  • Ei osale ega soovita
    50%
    50%
  • Muu
    10%
    10%

Valdkonna tööpakkumised

Maxima otsib BÜROOJUHTI

Maxima Eesti OÜ

24. aprill 2018

Maxima is looking for a MANAGEMENT BOARD ASSISTANT

Maxima Eesti OÜ

22. aprill 2018

Teabevara