Internetiturunduse agentuur Dreamgrow toob välja kaks soovitust, kuidas Facebookis rohkem tähelepanu äratada ja fännid agaramalt ettevõttega suhtlema panna.
1. Enne promosõnumi avaldamist tekita elav teemakohane vestlus
Kui soovid näiteks kolmapäeval avaldada promosõnumit, siis hakka inimestega juba täna homse postituse teemal suhtlema. Teie toode ju lahendab teatud probleemi? Seega võidki näiteks inimeste käest küsida, et “Mida nad selle probleemi lahendusena näeksid?”
Ära müü neile midagi ega ürita neid veenda. Lihtsalt kuula, anna nõu ja elavda vestlust. See peaks olema lihtsalt nagu üks tore jutuajamine – sundimatu ja sõbralik.
2. Probleem muutub aktuaalsemaks ja huvitamaks ning saab rohkem tähelepanu
Kui saad fännid elavalt kaasa rääkima, siis oledki võidumees. Nüüd ei lase sa välja järjekordset turundussõnumit, vaid teema on juba aktuaalne ning huvitav.
Tänu eelnenud arutelule on fännid märksa altimad promopostitust lugema, laikima, kommenteerima ja mis kõige tähtsam – tellima.