Autor: Signe Sillasoo • 26. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas panna fännid Facebookis agaramalt ettevõttega suhtlema?

Promopostitused, mis reklaamivad toodet või blogipostitust, saavad Facebookis palju vähem tähelepanu kui postitused, mis on lihtsalt sõbralikud sundimatud arutelud.

Internetiturunduse agentuur Dreamgrow toob välja kaks soovitust, kuidas Facebookis rohkem tähelepanu äratada ja fännid agaramalt ettevõttega suhtlema panna.

1. Enne promosõnumi avaldamist tekita elav teemakohane vestlus

Kui soovid näiteks kolmapäeval avaldada promosõnumit, siis hakka inimestega juba täna homse postituse teemal suhtlema. Teie toode ju lahendab teatud probleemi? Seega võidki näiteks inimeste käest küsida, et “Mida nad selle probleemi lahendusena näeksid?”

Ära müü neile midagi ega ürita neid veenda. Lihtsalt kuula, anna nõu ja elavda vestlust. See peaks olema lihtsalt nagu üks tore jutuajamine – sundimatu ja sõbralik.

2. Probleem muutub aktuaalsemaks ja huvitamaks ning saab rohkem tähelepanu

Kui saad fännid elavalt kaasa rääkima, siis oledki võidumees. Nüüd ei lase sa välja järjekordset turundussõnumit, vaid teema on juba aktuaalne ning huvitav.

Tänu eelnenud arutelule on fännid märksa altimad promopostitust lugema, laikima, kommenteerima ja mis kõige tähtsam – tellima. 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700