Kuidas panna fännid Facebookis agaramalt ettevõttega suhtlema?

Promopostitused, mis reklaamivad toodet või blogipostitust, saavad Facebookis palju vähem tähelepanu kui postitused, mis on lihtsalt sõbralikud sundimatud arutelud.

Internetiturunduse agentuur Dreamgrow toob välja kaks soovitust, kuidas Facebookis rohkem tähelepanu äratada ja fännid agaramalt ettevõttega suhtlema panna.

1. Enne promosõnumi avaldamist tekita elav teemakohane vestlus
Kui soovid näiteks kolmapäeval avaldada promosõnumit, siis hakka inimestega juba täna homse postituse teemal suhtlema. Teie toode ju lahendab teatud probleemi? Seega võidki näiteks inimeste käest küsida, et “Mida nad selle probleemi lahendusena näeksid?”

Ära müü neile midagi ega ürita neid veenda. Lihtsalt kuula, anna nõu ja elavda vestlust. See peaks olema lihtsalt nagu üks tore jutuajamine – sundimatu ja sõbralik.

2. Probleem muutub aktuaalsemaks ja huvitamaks ning saab rohkem tähelepanu
Kui saad fännid elavalt kaasa rääkima, siis oledki võidumees. Nüüd ei lase sa välja järjekordset turundussõnumit, vaid teema on juba aktuaalne ning huvitav.

Tänu eelnenud arutelule on fännid märksa altimad promopostitust lugema, laikima, kommenteerima ja mis kõige tähtsam – tellima. 

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Sündmused Lennusadamas on kordumatud

Suur sündmus väärib olenemata külaliste arvust suure algustähega peopaika. Üheks selliseks on kahtlemata Lennusadam koos vesilennukite angaariga, mis rajati sada aastat tagasi Vene tsaar Nikolai II korraldusel, osana Peeter Suure merekindlusest. Ainulaadne arhitektuuripärl on Paksu Margareeta kõrval teiseks koduks Eesti Meremuuseumile.

Pidupäev Hestia Hotel Laulasmaa Spa's

Laulasmaa loodus on maagiline. Just siit on ammutanud inspiratsiooni maailma enim mängitud kaasaegne helilooja Arvo Pärt ja just siin on seetõttu 2018. aasta sügisel avanemas muusikasõprade meka – Arvo Pärdi Keskus. Kust siis veel ammutada häid mõtteid, kui mitte Laulasmaalt?

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

PricewaterhouseCoopers ootab oma tiimiga liituma kahte ASSISTENTI

PricewaterhouseCoopers AS

27. jaanuar 2019

Uudised

Teabevara