Ajujahi žürii esimees:  ärge olge innovatiivsed innovatiivsuse pärast

Ajujahi konkursile esitatavate ideede tase paraneb Ajujahi konkursi žürii esimehe Mart Maasiku sõnul aasta-aastalt. Osalejatele võib aga ette heita, et vajaka jääb oma turu ja kliendi tundmisest. Peab olema mingi probleem, mida innovaatilise ideega lahendatakse, mitte ei olda innovatiivsed innovatiivsuse pärast.  


"Võitjameeskonna puhul oli õiges tasakaalus liikmete enesekindlus ja -kriitika. Üks aspekt on idee uudsus ja konkurentsivõime, aga teine külg on see, kui suure realiseerimisvõimega see idee on," kommenteeris Mart Maasik, SEB äriarendusdivisjoni direktor ja Ajujahi žürii esimees Ajujahi konkursi võitnud firmat Virtual Garden.

"Võitja plaanid olid üsna realistlikud, tegijate silmadest oli näha, et nad viivad plaani ellu. Idee oli lihtne, n-ö kindla peale minek. Väga teadmismahukad ideed ei pruugi sageli aga üldse teostuda," rääkis Maasik. "Kui ideid hindame, siis elluviimise aspekt on kõige olulisem, ehkki ootame loomulikult ka teadmispõhiseid ja revolutsioonilisi projekte."   

Maasik lisas, et kui vaadata kasvupotentsiaali ja Eestist välja liikumise võimalust, siis ka see on ettevõttel olemas.

Ajujahi konkursile esitatavate ideede tase paraneb tema sõnul aasta-aastalt ning iga järgnev aasta on eelmisega võrreldes parem. Mis paistis koolitusprogrammi raames silma ja mille eest võib osalejaid kritiseerida, on see, et vajaka jääb oma turu ja kliendi tundmisest. "Peab olema mingi probleem, mida innovaatilise ideega lahendatakse, mitte ei olda innovatiivsed innovatiivsuse pärast," rõhutas Maasik.

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Käsi­raamatud

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine