“Internetist info otsijaga ei tahaks meist keegi lähedalt kokku puutuda – ta on täielik egomaniakk, pealiskaudne, kiirelt tüdinev, keskendumishäiretega,” vahendas enda kogemust veebiteksti kirjutamisest Estraveli digitaalturunduse spetsialist Äripäeva seminaril “Kuidas internetiturundus tööle panna?”. Samas on võimalik sellise inimese tähelepanu võita, selleks tasub teatud nippe kasutada.
Näiteks Solaris Kino turundusjuht Tanel Tatter rõhutab, et internetis ja pabermeedias info tarbimine erineb. “Veebis, Facebookis, Twitteris ja uudiskirjas levitatav sõnum on pigem otsesem ja familiaarsema tooniga. Trükimeedias tuleb arvestada sellega, et teine pool on passiivne,” selgitas Tatter. “Digimeedias kliendiga dialoogis olles arvestame, et tunneme oma klienti ja tema meid nagu vanad sõbrad.” Ehkki kanalid on erinevad, kannab sõnumite sisu samu väärtusi, erinevused tulevadki sisse vormis. Trükimeedias tuleb kasutada konservatiivsemat sõnastust.
Kui nipid selged, ei saa siiski loorberitele puhkama jääda. Veebis tegutsevat Kingakaubamaja.ee pidav Olesija Roos rääkis, et tuleb pidevalt erinevaid nippe katsetada, et töötav leida. Ideid saab selleks oma vigadest ning konkurentide tegevust jälgides.
Loe pikemalt tänasest Äripäevast, mille jaoks osta päevapilet SIIT või telli leht SIIT.
Autor: Rivo Sarapik, Urve Vilk