Kuidas firma fännilehte tööle panna?

Vaata üle oma ettevõtte sotsiaalmeedia strateegia, tegutsemistaktikad ning halda oma firma Facebooki lehte ise.

"Suhtlus sotsiaalmeedias peab olema siiras ja sisaldama ettevõtte siseelu nüansse," ütles internetiekspert Indrek Vainu. Inimene teeb hommikul arvutit avades esimesena lahti mailboksi ja siis Facebooki - nii jääb see terveks päevaks.

"Seal on vahetu kommunikatsioon kõrgel tasemel," seletas Vainu. "Võimalik on ka väline spetsialist palgata, kuid siis ei ole tegu vahetu suhtlusega, vaid uudisvoog on kaalutletud ja inimesed saavad sellest aru. Ettevõte pole vaid pakkumised, tooted ja lepingud, kus näpuga järge ajada, vaid ka emotsioonid ja muud ägedad asjad," rääkis Vainu, kelle meelest peaks firmas olema näiteks sotsiaalmeedia kuraator, kes kogub ainest kogu ettevõttest, kirjutab, teeb pilti ning kokkuvõttes annab organisatsioonile inimliku näo.

Hääbuv konto peletab. Eriti hulluks peab ta aga olukorda, kus tubli turundusinimene on teinud suure hooga ettevõttele Facebooki konto, aga siis on hoog raugenud ja viimasest postitusest on pool aastat möödas. Sellisele lehe sattunud kasutaja tagurdab sealt kohe välja ning vaevalt tal hea mulje asjast jääb. Kerkib ju küsimus, kas selline firma on üldse olemas.

Odav kliendihaldus. "Tegu on parima kliendihaldustarkvaraga - seal on kasutajate hankimise, sidumise ja mõjutamise funktsionaalsused, hea võimalus klientide kontakte koguda, hallata ja neile tõelist tähelepanu pöörata. Tavaliselt saadakse kliendi kontaktid lepingutest ja tavapärane suhtlus käib aeglaselt kirja teel, dialoogi astumine helistamise teel on kallis ning enamasti seotud mingi toote pakkumise või reklaamiga," selgitas Vainu.

 Loe pikemalt tänasest Äripäevast, mille jaoks osta päevapilet SIIT või telli leht SIIT.  

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Mariliis Pinn

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Värske ja erakordselt särav koht stiilseks firmapeoks – Olympic Casino Olümpia

Smokingus härrad, õhtukleitides daamid, bigbänd, kabaree, särisev pinge Black Jacki lauas ja erutav kõlin automaadisaalis – ei, see pole James Bondi uue filmi treiler, vaid firmaüritus Tallinna kõige põnevamas peokohas, Olympic Casino Olümpias.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara