15. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas firma fännilehte tööle panna?

Vaata üle oma ettevõtte sotsiaalmeedia strateegia, tegutsemistaktikad ning halda oma firma Facebooki lehte ise.

"Suhtlus sotsiaalmeedias peab olema siiras ja sisaldama ettevõtte siseelu nüansse," ütles internetiekspert Indrek Vainu. Inimene teeb hommikul arvutit avades esimesena lahti mailboksi ja siis Facebooki - nii jääb see terveks päevaks.

"Seal on vahetu kommunikatsioon kõrgel tasemel," seletas Vainu. "Võimalik on ka väline spetsialist palgata, kuid siis ei ole tegu vahetu suhtlusega, vaid uudisvoog on kaalutletud ja inimesed saavad sellest aru. Ettevõte pole vaid pakkumised, tooted ja lepingud, kus näpuga järge ajada, vaid ka emotsioonid ja muud ägedad asjad," rääkis Vainu, kelle meelest peaks firmas olema näiteks sotsiaalmeedia kuraator, kes kogub ainest kogu ettevõttest, kirjutab, teeb pilti ning kokkuvõttes annab organisatsioonile inimliku näo.

Hääbuv konto peletab. Eriti hulluks peab ta aga olukorda, kus tubli turundusinimene on teinud suure hooga ettevõttele Facebooki konto, aga siis on hoog raugenud ja viimasest postitusest on pool aastat möödas. Sellisele lehe sattunud kasutaja tagurdab sealt kohe välja ning vaevalt tal hea mulje asjast jääb. Kerkib ju küsimus, kas selline firma on üldse olemas.

Odav kliendihaldus. "Tegu on parima kliendihaldustarkvaraga - seal on kasutajate hankimise, sidumise ja mõjutamise funktsionaalsused, hea võimalus klientide kontakte koguda, hallata ja neile tõelist tähelepanu pöörata. Tavaliselt saadakse kliendi kontaktid lepingutest ja tavapärane suhtlus käib aeglaselt kirja teel, dialoogi astumine helistamise teel on kallis ning enamasti seotud mingi toote pakkumise või reklaamiga," selgitas Vainu.

 Loe pikemalt tänasest Äripäevast, mille jaoks osta päevapilet SIIT või telli leht SIIT.  

Autor: Urve Vilk, Mariliis Pinn

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700