"Oma tööst võin tuua näite Kadaka Selveri remondijärgsest avamisüritusest," räägib ASi Selver suhtekorraldusjuht Annika Vilu. "Kõlab ju igavalt? Aga sündmus sai 27 kajastust üleriigilistes kanalites."
"Loomulikult polnud sõnumiks kaupluse avamine – tekitasime uudishimu uue ostutehnoloogiaga SelveEkspress, mille võtsime kasutusele esimesena Baltimaades," rääkis Vilu.
Pressiürituse korraldamisel on tema sõnul väga olulise tähtsusega ajastus. Parim aeg on hiline hommikupoolik hapukurgihooajal. "Muidugi läheb tarvis head õnne, sest kui vahetult enne üritust kukub alla lennuk või tuntud sportlane saab dopingukahtlustuse, ei tohi lasta end väikesest meediahuvist heidutada.
Ajakirjanikega saab tegelikult jutu peale ka konverentsi korraldamata, seda enam, et Eestis on ühte valdkonda kajastavate ajakirjanike ring väga väike," rääkis Vilu
Autor: Urve Vilk, Triin Toome