Apple on maailma kõige väärtuslikum bränd

Euroopa brändi instituudi uuringu kohaselt on Apple kõige suurema väärtusega bränd maailmas, edestades teise koha saavutanud Coca-Colat, kirjutab uudisteportaal Bloomberg.

Instituudi läbiviidud uuringus osales üle 3 000 ettevõtte 24 riigist. Apple’i brändi väärtuseks hinnati 69,7 miljardit eurot (96 miljardit dollarit). Teiseks tulnud      Coca-Colale järgnes Microsoft ja neljanda koha saavutas Google.

Euroopa brändi instituudile oli see esimene kord koostada ülemaailmset pingerinda. Asutus märkis, et Põhja-Ameerika brändidel läheb Euroopa omadest tunduvalt paremini, viidates asjaolule, et nimekirja kümme esimest pärinesid kõik USA-st.

ReklaamEuroopa brändidest omab suurimat väärtust maailma suurim luksuskaupade tootja LVMH Mo?t Hennessy Louis Vuitton S.A, mis oli pingreas 15 kohal. Nokia, mis Euroopa arvestuses oli üle-eelmisel aastal esimesel ja eelmisel aastal teisel kohal, langes Euroopas 14-ks ja globaalses arvestuses 45-ks.

Euroopa brändi instituut arvutab brändide väärtust enda välja töötatud metodoloogia põhjal, mis hõlmab nii ettevõtte turuväärtust, brändi tulusid kui ka üldisi müüginumbreid.


 

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Maarja-Liis Mitri

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Värske ja erakordselt särav koht stiilseks firmapeoks – Olympic Casino Olümpia

Smokingus härrad, õhtukleitides daamid, bigbänd, kabaree, särisev pinge Black Jacki lauas ja erutav kõlin automaadisaalis – ei, see pole James Bondi uue filmi treiler, vaid firmaüritus Tallinna kõige põnevamas peokohas, Olympic Casino Olümpias.

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara