Estonian Air: püsifänn võib ka klienti teenindada

"Klienditeenindust saavad pakkuda ka lojaalsed fännid," tõi Estonian Airi turundusjuht Katrin Talvak välja ühe õppetunni, mille sai lennufirma maailma paremate sotsiaalmeedias teenida oskavate lennufirmade konkursilt.

Talvak tõi ÄP fännilehel Facebookis välja kuus nippi, mida lennufirma konkursilt kõrva taha pani:

1. Google Chrome rakendused on kergesti loodavad.

2. Klienditeenindust saavad pakkuda ka lojaalsed fännid.

3. Sotsiaalmeedias loodud sisu on tempokalt orgaanilisse otsingusse jõudmas, omades kaalu brändi positsioneerimisel.

4. TripAdvisori stiilis hinnangud on müügile kasvava tähtsusega.

5. Mängulisus on kasvava tähtsusega. Näiteks Nissan Leafi omanikud saavad võistelda teiste autojuhtidega kütusesäästmises, ise samal ajal konkurentide tulemust auto armatuurlaual jälgides.

6. Sotsiaalmeedia pakub erinevaid võimalusi nii Eesti kui ka Estonian Airi tutvustamiseks meie sihtturgudel, mis on reeglina tunduvalt efektiivsemad kui traditsioonilised ja kulukad reklaamikampaaniad.

Talvaku sõnul on sotsiaalmeedias võimalik edukas olla ka rahata. "Jah, ilma rahata on sotsiaalmeedias kindlasti võimalik edukas olla, pakkudes klientidele a) infot b) klienditeenindust c)"laojääki" d) lisaväärtust," kommenteeris ta.

Loe kõiki vastuseid küsimustele, kuidas sotsiaalmeedias raha teenida, Äripäeva Facebooki fännilehel.

Estonian Air tunnistati möödunud nädalal maailma parimaks lennufirmaks tulu teenimises sotsiaalmeedia abil. Rahvusvahelise SimpliFlying Awards of Excellence’i auhinna jagamist korraldavad SimpliFlying, maailma juhtiv konsultatsioonifirma lennufirmade brändijuhtimise alal, ja Hotel Marketing Strategiesi blogi meeskond.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine