Autor: Rivo Sarapik • 19. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estonian Air: püsifänn võib ka klienti teenindada

"Klienditeenindust saavad pakkuda ka lojaalsed fännid," tõi Estonian Airi turundusjuht Katrin Talvak välja ühe õppetunni, mille sai lennufirma maailma paremate sotsiaalmeedias teenida oskavate lennufirmade konkursilt.

Talvak tõi ÄP fännilehel Facebookis välja kuus nippi, mida lennufirma konkursilt kõrva taha pani:

1. Google Chrome rakendused on kergesti loodavad.

2. Klienditeenindust saavad pakkuda ka lojaalsed fännid.

3. Sotsiaalmeedias loodud sisu on tempokalt orgaanilisse otsingusse jõudmas, omades kaalu brändi positsioneerimisel.

4. TripAdvisori stiilis hinnangud on müügile kasvava tähtsusega.

5. Mängulisus on kasvava tähtsusega. Näiteks Nissan Leafi omanikud saavad võistelda teiste autojuhtidega kütusesäästmises, ise samal ajal konkurentide tulemust auto armatuurlaual jälgides.

6. Sotsiaalmeedia pakub erinevaid võimalusi nii Eesti kui ka Estonian Airi tutvustamiseks meie sihtturgudel, mis on reeglina tunduvalt efektiivsemad kui traditsioonilised ja kulukad reklaamikampaaniad.

Talvaku sõnul on sotsiaalmeedias võimalik edukas olla ka rahata. "Jah, ilma rahata on sotsiaalmeedias kindlasti võimalik edukas olla, pakkudes klientidele a) infot b) klienditeenindust c)"laojääki" d) lisaväärtust," kommenteeris ta.

Loe kõiki vastuseid küsimustele, kuidas sotsiaalmeedias raha teenida, Äripäeva Facebooki fännilehel.

Estonian Air tunnistati möödunud nädalal maailma parimaks lennufirmaks tulu teenimises sotsiaalmeedia abil. Rahvusvahelise SimpliFlying Awards of Excellence’i auhinna jagamist korraldavad SimpliFlying, maailma juhtiv konsultatsioonifirma lennufirmade brändijuhtimise alal, ja Hotel Marketing Strategiesi blogi meeskond.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700