Käi turundustrump välja alles viimasel hetkel

Oma toodet kliendile tutvustades selle mõne hea omaduse peaaegu viimase hetkeni varjule jätmine aitab kliendil teie toote kasuks otsustamist mõjutada.

Kliendi jaoks koosneb ostuotsustus kahest etapist - esiteks valib ta turult välja mingi osa kõige sobivamaid tooteid ja teiseks teeb ta lõpliku otsuse selle väikese osa hulgast, vahendab ERR Kanadas tehtud uurimust.

Kui riskite veidi sellega, et teie toode teise etappi ei jõuagi, siis selle hilise teavitamise võttega teete algse riski tegelikult kuhjaga tasa ja suurendate lõppkokkuvõttes just tõenäosust, et valik langeb teie tootele.

Miks see võte töötab? Üks seletus on see, et kliendile tundub, et teie toode on ühtäkki justkui paremaks läinud, samas kui võistlevad tooted on jäänud püsima endisesse headusse.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg – V Spaa- ja Konverentsihotellis

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Kuninglik Saku mõis – pealinnast vaid 11 km kaugusel

Tallinnast vaid 11 km kaugusel rohelusse mattunud Saku mõis sobib suurepäraselt nii koosolekute, seminaride, konverentside kui firmapidude korraldamiseks. Väärika ajalooga Saku mõisa peahoone pärineb 1820. aastast ning on oma rikkaliku-luksusliku dekoori ja laemaalingutega üks Eesti kaunimaid.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

BVT PARTNERS otsib BÜROOJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

28. juuni 2018

Teabevara