Käi turundustrump välja alles viimasel hetkel

Oma toodet kliendile tutvustades selle mõne hea omaduse peaaegu viimase hetkeni varjule jätmine aitab kliendil teie toote kasuks otsustamist mõjutada.

Kliendi jaoks koosneb ostuotsustus kahest etapist - esiteks valib ta turult välja mingi osa kõige sobivamaid tooteid ja teiseks teeb ta lõpliku otsuse selle väikese osa hulgast, vahendab ERR Kanadas tehtud uurimust.

Kui riskite veidi sellega, et teie toode teise etappi ei jõuagi, siis selle hilise teavitamise võttega teete algse riski tegelikult kuhjaga tasa ja suurendate lõppkokkuvõttes just tõenäosust, et valik langeb teie tootele.

Miks see võte töötab? Üks seletus on see, et kliendile tundub, et teie toode on ühtäkki justkui paremaks läinud, samas kui võistlevad tooted on jäänud püsima endisesse headusse.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Käsi­raamatud

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine