Käi turundustrump välja alles viimasel hetkel

Oma toodet kliendile tutvustades selle mõne hea omaduse peaaegu viimase hetkeni varjule jätmine aitab kliendil teie toote kasuks otsustamist mõjutada.

Kliendi jaoks koosneb ostuotsustus kahest etapist - esiteks valib ta turult välja mingi osa kõige sobivamaid tooteid ja teiseks teeb ta lõpliku otsuse selle väikese osa hulgast, vahendab ERR Kanadas tehtud uurimust.

Kui riskite veidi sellega, et teie toode teise etappi ei jõuagi, siis selle hilise teavitamise võttega teete algse riski tegelikult kuhjaga tasa ja suurendate lõppkokkuvõttes just tõenäosust, et valik langeb teie tootele.

Miks see võte töötab? Üks seletus on see, et kliendile tundub, et teie toode on ühtäkki justkui paremaks läinud, samas kui võistlevad tooted on jäänud püsima endisesse headusse.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara