"Traditsiooniliste infokanalite kasutamine riigi ja lennufirma tutvustamiseks välismaal eeldab suuri eelarveid ja inimressurssi. Sellepärast oleme otsustanud kasutada sotsiaalmeedia ja Facebooki võimalusi, mille kaudu avaneb igal eestimaalasel võimalus Estonian Air ja Eesti maailmakaardil paremini nähtavaks muuta,“ märkis Estonian Airi president Tero Taskila.
Estonian Air hakkab kliente ja fänne tunnustama mitmesuguste toetusaktsioonide eest, näiteks lennufirma pakkumiste või Eestis aset leidvate kultuuri- ja spordisündmuste kohta info jagamine oma Facebooki-lehel. Lennufirma premeerib oma toetajaid ilma, et nad selleks lendama peaksid.
Estonian Air kaasas projekti väljatöötamisse maailma ühe juhtiva konsultatsioonifirma SimpliFlying, mis on spetsialiseerunud lennufirmade klientide tulemuslikule kaasamisele.
“Facebookis omab kontot 88% sagedastest lendajatest, kes on Facebooki tavakasutajatest kaks korda aktiivsemad. Ligi 70% nendest soovivad liituda ka lojaalsusprogrammiga. Estonian Air on teerajaja oma jõupingutustega tuua lennufirma toetusgrupid online-keskkonda ja see mõjutab lojaalsusprogrammide arengut kogu maailma lennunduses,” lausus SimpliFlyingu tegevjuht Shashank Nigam.
Paralleelselt jääb Estonian Airi klientidele kehtima ka EuroBonus lojaalsusprogramm, kus punkte kogutakse lendamise eest.