Sotsiaalmeedia tulek mõjutas suhtluskultuuri

Aastaid tagasi liikus info aeglaselt ja mõnigi asi jäi hea õnne või siis juhtkonna otsusel enda teada, kuid sotsiaalmeedia võimu ajal tuleb ettevõtetel suhtluses olla kiirem ja avatum, kirjutab ajakiri Personali Praktik.

Teisisõnu ei saa tänapäeval ükski ettevõte enam isegi suhtluses aeglase sammuga sörkida, vaid treenida tuleb end sprinteriks – olla alati valmis spurdiks ning teha seda kiiremini ja samas ka targemini kui eile.

Samal ajal lööb välja ka nn Tootsi-lugude efekt: kuna uusi sündmusi ja juhtumeid
tuleb kogu aeg juurde, ununevad vanad asjad kiiresti. Jäi ju Toots tänu sellele
kooli edasi, et vanad asjad uute lugude valguses ununesid või tähtsuse minetasid.
Swedbanki Eesti korporatiivsuhete juht Kristiina Tamberg märgib, et kuna
online-meedia ajastul liiguvad uudised riikide vahel väga kiiresti, siis hommikul
Rootsi meedias ilmuv uudis võib olla juba loetud minutite pärast ka Eesti meedias ja vastupidi.

Suures ettevõttes on info kiire ja õigeaegne liikumine väga oluline. “Järgime
kindlalt seda reeglit, et info oleks enne antud edasi ettevõtte sees ning avaldatud
siseveebis, alles siis väljapoole.” Lisaks on avatud maailm ja kiire suhtlus
toonud PR-töötajatele kaasa nõude osata peale emakeele ka inglise keelt väga
inimehästi.

Tamberg märgib, et Swedbank lähtub kommunikatsioonikultuuris ettevõtte
põhiväärtustest, milleks on lihtsus, avatus ja hoolivus. “See tähendab näiteks, et
soovime rääkida klientide ja avalikkusega lihtsas keeles, tõsta inimeste teadlikkust
finantsteemadel, olla kättesaadavad ja aktiivsed infojagajad. Oleme teinud olulise
sammu ka selles osas, et lähtume kliendist ja tema vajadustest info jagamisel – ei
läkita tema suunas lihtsalt kõiki uudiseid, mis meil on, vaid püüame esmalt
selgeks teha, mis infot klient vajab. Seda nii suhtlemisel kontoris kui ka muudes
infokanalites.

Loe pikemalt ajakirjast Personali Praktik.

 

Osale arutelus

  • Kaire Uusen, Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Aasta suurejooneliseim sündmus Radisson Blu Sky Hotelis!

Jõulupidu, kui üks ettevõtte olulisemaid sündmusi, on oodatud nii töötajate kui ka koostööpartnerite poolt. Radisson Blu Sky Hotel pakub peohõngulist atmosfääri ning erakordset elamust, mida elevusega oodatakse ja soojusega meenutatakse. Meie eesmärgiks on täita teie soovid ja ergutada maitsemeeli hõrgutistega, milles traditsioonid kohtuvad mitmekesise tänapäevaga.

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Teabevara