Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 22. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestlane kaebab vähe

ASi Hektor-Light tegevjuhi Ülle Jõksi sõnul on ettevõttesse jõudvate kaebuste ja pretensioonide hulk suhteliselt tagasihoidlik, kirjutab kuukiri Juhtimine.

Igal pool on küll olemas kiituste-kaebuste raamatud, aga kasutama neid eriti ei kiputa, rääkis ASi Hektor-Light tegevjuht Ülle Jõks.  

“Kui meil oli kolm kuud väike masin leti peal, kus sai teenusega rahulolu väljendada, siis selle kaudu anti tagasisidet rohkem,” märkis Jõks. Siiamaani pole tema sõnul keegi aga tahtnud kasutada õigust toode 14 päeva jooksul poodi tagasi tuua.

Rahulolematus tootega polegi Jõksi sõnul pahandusi tekitanud. Pigem on inimeste jaoks probleem liiga pikk tarneaeg. Kuna tootevalik on väiksemaks jäänud ja inimestel on kiire, tahavad nad kauba kiiresti kätte saada.

Ka positiivne tagasiside on Jõksi sõnul olemas. Näiteks on kliendid teinud kodus foto, et näidata, kui hästi ostetud valgusti ruumi sobis.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700