13. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kadri Lainas: turundusjuhi tööd on keeruline hinnata

ASi Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektori Kadri Lainase hinnangul on turundusjuhtide tööd raske hinnata, kuna mõõdupuuks ei sobi suurima eelarvega loovtööde valmimine, mida tihti võrreldakse, vaid ettevõtte äriliste eesmärkide saavutamine, kirjutab ajakiri Juhtimine.

Lainase sõnul on turundusjuhtide tööd eemalt väga raske hinnata. "Küsimus pole ju selles, kes kõige suurema meediaeelarvega ägeda loovlahenduse suudab töösse panna, vaid see, kes ettevõtte ärilisi eesmärke aitab saavutada."

Sageli kiputakse turundusjuhtide tööd hindama just kampaania meediamahtude ja reklaamplakati, mitte turundustegevuse tulemuslikkuse põhjal. "Tulemuste hindamise teeb keeruliseks veel tõik, et kuigi turundusjuht vastutab brändi eest, eeldab tugeva kaubamärgi loomine terve ettevõtte panust. Alates tippjuhtkonnast ja lõpetades kõige tavalisemate töötegijatega. Seega on tõesti väga raske ütelda, kes Eestis tegelikult turundusguru on."

"Kui aga siiski tuua esile inimesi, kellega oleksin iga ajal valmis turundusteemasid lahkama, siis liiguksin pigem agentuuride poolele. Loomulikult tooksin välja meie praegused strateegilised partnerid- Brand Manual ja Mediacom. Margus Klaar ja Dan Mikkin Brand Manualist on vaieldamatult Eesti tipptase. Teistest agentuuridest oskaksin välja tuua veel Joel Volkovit, kelle lähenemised on samuti äärmiselt läbimõeldud," rääkis Lainas.

Infot turunduse kohta ammutab Lainas hetkel ülikoolist. "Nimelt olen magistrikraadi tegemas maailma parimate majanduskoolide hulka kuuluvas Rotterdam School of Management ülikoolis. Sealsete õppematerjalide hulgas on väga palju inspireerivat materjali maailma tuntumate kaubamärkide seast," rääkis ta.

 

 

Autor: Urve Vilk, Ketlin Rauk

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700