1. Selgita välja kliendi vajadused
Enne müüma asumist tee ära kodutöö - enne müügikohtumist tee enda jaoks selgeks kliendi vajadused.
2. Küsi kliendilt tema eesmärkide kohta
Esmakordesel ostjaga kohtumisel uuri välja, mida ta vajab ja kuidas plaanib ostetud asju kasutada.
3. Kasuta uuringutulemusi
Selgita kliendile, kuidas ta saab ostetavaid tooteid täpsemalt kasutada ja millised on nende eelised.
4. Kuula hoolikalt
Kuula rohkem kui ise räägid.
5. Ole konsultant
Taga, et klient tunneks ennast suhtlevat spetsialistiga, kes aitab tal ettevõtte tulemusi parandada.
6. Personaalne lähenemine
Kui ostu üle otsustab terve tiim, suhtle kõigiga individuaalselt, ära müü vaid meeskonna juhile, vaid saa kogu tiim nii kaugele, et nad küsiskid küsimusi ning huvituks tootest igaüks eraldi.
7. Esita oma toodet kui lahendust kliendi probleemile
Ära kiida toote positiivseid omadusi, vaid lähtu müümisel kliendi probleemi lahendamisvõimalustest.