“Facebooki minek on pigem positiivne kui negatiivne. Samas on selle tähtsus devalveerumas. Valdav viga, mida tehakse, on see, et keskendutakse liialt fännide
arvule, tahetakse seda võimalikult suureks ajada. Jagada tuleks oma tegevusega seonduvat harivat infot, mitte lihtsalt kampaaniaid teha,” kommenteeris Priit Kallas internetiturundusega tegelevast firmast DreamGrow Digital.
Tema sõnul kuulusid jaga-ja-osale-loosimisesüleskutsed Facebooki algusaega, nüüd vaevuvad inimesed järjest vähem sellistes kampaaniates osalema.
Võltsfännid ei loe. “On selge, et kui inimene on üks 10 000st, siis pole tema võiduvõimalused teab mis suured. Oluline on see, et need, kes on teie lehel, oleksid teist tõepoolest huvitatud," Kallas.
"Meie näiteks postitame teemakohaseid artikleid, infolinke. Jagame seda, mis meie sihtrühma huvitada võiks. Mis kasu on sellest, kui sul on palju fänne, aga sinust tegelikult huvitatud ei olda? Infot on niigi liiga palju. Sõnum peab midagi sisaldama. Head Facebooki näited on meie hinnangul Estravel ja Veinisõber, sest nad jagavad oma valdkonna ekspertide teadmisi," rääkis Kallas. "Meie sõnum on lihtne – ärge ajage Facebookis massi taga.”
Autor: Urve Vilk, Kristo Kiviorg