Saksa Auto: hoidume Facebookis võltsfännidest

ASi Saksa Auto juhatuse liikme Mario Orgla sõnul pole ettevõte Facebooki kui turunduskanali tasuvust mõõtnud, ent on üritatud hoiduda võltsfännidest. 

ASi Saksa Auto juhatuse liikme Mario Orgla sõnul jälgivad nad kõiki nende lehel ilmuvaid kommentaare ja üritavad klientide küsimustele operatiivselt vastata.

“Me pole Facebooki kui turunduskanali tasuvust mõõtnud, oleme üritanud hoiduda võltsfännidest ehk me pole teinud mingeid kampaaniaid, kus midagi tasuta välja
jagatakse. Facebooki oleme reklaamikanalina kasutanud ja üldjuhul jookseb meil igas kvartalis mingi reklaam. Kampaania korral kasvab fännide arv päris kiiresti. Golfi kampaania ajal tuli nädalas ligi 150 fänni juurde,” lausus Orgla

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Kristo Kiviorg

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Käsi­raamatud

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine