30. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebook tagab otsekontakti lõpptarbijaga

Valio Eesti eesmärk Facebookis on olla oma tarbijatele lähedal, räägib Valio Eesti turundusdirektor Lauri Betlem. Valio vaieldamatult kõige populaarsem kampaania Facebookis tugines lehmade nimekaimude rakendusele, mille abil said inimesed teada, kui palju nendenimelisi lehmi Eestis elab.

"See on võimalus luua lõpptarbijatega otsekontakt ning saada neilt vahetut tagasisidet, mis meie ettevõtte tegevusvaldkonnast tulenevalt on tavaliselt küllaltki

keeruline. Seega tegeleme Facebookis eelkõige oma fännidega. Püüame pakkuda neile midagi, mis neid huvitab, lootes saada vastutasuks konstruktiivset tagasisidet meie toodete kohta," rääkis Betlem.

Peale selle oleme püüdnud Facebooki integreerida kõikidesse traditsioonilise

meedia kampaaniatesse, lisas ta. "Facebook on tasuta kanal, mis võimaldab kampaania katvust suurendada ja kvaliteeti parandada."

Valio vaieldamatult kõige populaarsem kampaania Facebookis tugines Betlemi sõnul lehmade nimekaimude rakendusele, mille abil said inimesed teada, kui palju nendenimelisi lehmi Eestis elab.

Autor: Urve Vilk, Kristo Kiviorg

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700