"See on võimalus luua lõpptarbijatega otsekontakt ning saada neilt vahetut tagasisidet, mis meie ettevõtte tegevusvaldkonnast tulenevalt on tavaliselt küllaltki
keeruline. Seega tegeleme Facebookis eelkõige oma fännidega. Püüame pakkuda neile midagi, mis neid huvitab, lootes saada vastutasuks konstruktiivset tagasisidet meie toodete kohta," rääkis Betlem.
Peale selle oleme püüdnud Facebooki integreerida kõikidesse traditsioonilise
meedia kampaaniatesse, lisas ta. "Facebook on tasuta kanal, mis võimaldab kampaania katvust suurendada ja kvaliteeti parandada."
Valio vaieldamatult kõige populaarsem kampaania Facebookis tugines Betlemi sõnul lehmade nimekaimude rakendusele, mille abil said inimesed teada, kui palju nendenimelisi lehmi Eestis elab.
Autor: Urve Vilk, Kristo Kiviorg