Kuidas sõnumiga täpselt kohale jõuda?

Õige reklaamikanali valimine ja planeerimine aitab sõnumit soovitud sihtrühmale kohale viia ning pöörab investeeringu firma käibeks.

Ehkki internetis reklaamimine kasvab aasta-aastalt, reklaamivad enamik Eesti ettevõtteid endiselt paberlehes, nagu selgub TNS Emori andmeist. Samas ootavad
reklaamieksperdid reklaami liikumist paberlehest eemale, näiteks mobiilsetesse seadmetesse ning üha enam ka internetti.
“Internetist kättesaadava informatsiooni jälgimisest ja manageerimisest saab iga turundusja müügistrateegia võtmefaktor,” märkis möödunud aastal internetis tarbijate harjumusi uurinud KPMG Eesti IT-nõustamise teenuste juht Janno Kase.
Uuringust tuli välja, et kolmveerand tarbijatest ei soostu internetis kättesaadava sisu eest maksma, kuid rohkem kui kaks kolmandikku inimestest on valmis internetis toodete või teenuste eest enda isiklikke andmeid jagama.

Tarbija jagab vabatahtlikult enda infot.

“Need tulemused saadavad jaemüüjatele selge sõnumi – andes tarbijatele hea põhjuse jagada enda kohta isiklikku informatsiooni, on võimalik tulla digitaalsel
turul võitjaks. Mida enam suunatud ja personaalsem suhtlus tarbijatega on, seda efektiivsemaks see osutub,” selgitas KPMG jaekaubanduse globaalne juht ning USA filiaali partner Mark Larson. Meediaplaneerimisel tasub arvestada, et inimeste
tehnoloogia kasutamise harjumused on muutumas. Näiteks mobiilseid seadmeid veebilehitsemiseks, uudiste lugemiseks ja ostlemiseks kasutavate vastajate arv on KPMG andmeil viiekordistunud. Samas kui televiisori vaatamine on vähenenud
– 51% vastanutest eelistab nüüd telesaateid ja filme vaadata arvutist interneti kaudu ning 24% vastanutest nutitelefoni abil.

Uued võimalused meelitavad raha välja. “Selline vastuvõtlikkus uute tehnoloogiate suhtes peaks olema üleskutseks kõikidele ettevõtetele müügi, meedia, panganduse ja teeninduse sektoris ehitada oma ärimudelisse ka digitaalne strateegia,” märkis KPMG ülemaailmne kommunikatsiooni ja meedia juht Sean Collins.
Sarnaselt sisutootjate ehk väljaannete loovuse arengule tulude kasvatamiseks on innovatsioon vältimatu ka reklaamiagentuuridele, kes peavad klientide uuenenud vajadusi täitma digitaalsete teenuste ning platvormide abil, ka sotsiaalvõrgustikes.
Uute võimaluste võidukäigust hoolimata ei kao ka traditsioonilised kanalid kuhugi. Meediaekspert Toomas Leito ennustab, et vaatamata eurotsooni pingetele suureneb lehtede reklaamikäive tänavu Eestis 8–10%.

 Kuidas meediaplaani koostada, loe pikemalt tänasest Äripäevast. Vajadusel osta päevapilet või telli leht.

 

 

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik, Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Tallinna Õpetajate Maja – väärikas peo ja koolituskoht vanalinna südames

Tallinna Õpetajate Maja on raekoja platsi ääres asuv kolmest majast koosnev kompleks, kus on võimalik korraldada pidusid, konverentse, koolitusi, vastuvõtte, kontserte ja palju muud.

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Küsitlus

Kas osaled võistlusel PARIM SEKRETÄR 2018?

  • Osalen ise
    0%
    0%
  • Soovitan kolleegi
    0%
    0%
  • Soovitan tuttavat sekretäri
    0%
    0%
  • Ei osale ega soovita, kuid jälgin võistlust veebis
    40%
    40%
  • Ei osale ega soovita
    50%
    50%
  • Muu
    10%
    10%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara