Kuidas saada tööle Google’isse?

Igal aastal saadetakse Google’isse enam kui miljon CV-d. Kõik laekunud elulood vaadatakse läbi ja valitakse välja 4000–6000 õnnelikku. 

Kuidas on korraldatud kandideerimisprotsess maailma suurimas tehnoloogiaja
tarkvaraettevõttes?
·· Kontrollitakse CV vastavust töökuulutuses esitatud kvalifitseerimisnõuetele.
·· Esimese hindamisvooru läbinutega võetakse telefoni teel ühendust, et selgitada järgmisi etappe. Kandidaadilt võidakse küsida ka SAT testi tulemust (Scholatic Aptitude Test on rahvusvaheliselt tunnustatud test, mida paljud USA , Kanada ja ka teiste maade ülikoolid nõuavad bakalaureuseõppesse astujatelt) või ülikooli keskmist hinnet.
·· Esimene tööintervjuu: kandidaati intervjueerivad 4-5 inimest, kestus 45 minutit.
·· Iga intervjueerija annab kandidaadi kohta tagasiside ning numbrilise hinnangu.
·· Järgmiseks hindab kandidaate värbamiskomitee, kuhu kuuluvad ettevõtte juhid ning vastava valdkonna kogenud töötajad. Komitee vaatab uuesti läbi kandidaatide CV-d, hindab eelnevat töökogemust ning intervjuu käigus saadud tagasisidet.
·· Kandidaadi sobivust soovitud ametikohale hindab ja analüüsib juhtkond.
·· Lõpliku otsuse teeb ettevõtte juht.

·· Kandidaadile tehakse tööpakkumine.

Näited tööintervjuu küsimustest: Mitu golfipalli mahub ühte koolibussi? Kui palju
klaverihäälestajaid on maailmas? Miks on kanalisatsiooniaugud ümmargused? Kui palju küsiksid palka, kui peaksid ära pesema kõikide Seattle’i linnas asuvate majade aknad?

Reeglid töötajatele:
·· ideaalis peaks töötama sellise graafiku alusel, mis sobib töötajatele, kolleegidele ja klientidele
·· 80/20 reegel – 80% ajast tegeleb töötaja tavapäraste tööülesannetega ning
20% tööajast pühendab meelepärastele projektidele
·· tegevus peab olema läbipaistev, see on parim viis usalduse loomiseks
·· anda iga nädal oma tegevusest aru

·· rääkima, kui tema arvates ettevõtte tegevus kahjustab ettevõtet, töötajaid
ja kliente
·· töötasu peab olema konkurentsivõimeline ja vastama elatustasemele
·· silmapaistvate töötulemuste eest makstakse töötajale boonust
·· igale töötajale antakse nn VIP-number, mis näitab nende positsiooni ettevõttes.
VIP-number vaadatakse üle arenguvestlusel, kus antakse töötajale muu hulgas juhiseid oma positsiooni tugevdamiseks
·· tegevus peab olema kuluefektiivne, mis kajastub näiteks kuluefektiivsete kommunikatsioonivahendite kasutamises (nt Skype) jms.

Loe pikemalt ajakirjast Personali Praktik.

Osale arutelus

  • Urve Vilk, Karen Schmidt

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

ÄRIPÄEV AS otsib ASSISTENTI

Äripäev AS

28. september 2018

Teabevara