Sundblad avaldas mitmel pool meedias tööotsimiskuulutused, kus teatas, et loovutab oma esimese kuupalga n-ö leiutasuks sellele firmale, kes ta tööle võtab. Vastuseks üleskutsele saabus paarkümmend tööpakkumist.
Lõpuks sõlmis ta küll töölepingu firmaga, kes oli juba enne meediakampaania algatamist temaga ühendust võtnud. Siiski tunnistas Sundblad, et tööintervjuule minnes lisas talle tublisti enesekindlust teadmine, et oli saanud palju alternatiivseid tööpakkumisi.
Töötuna saatis Sundblad oma CV ligi 300-le tööpakkumisele, kuid sai ainult äraütlevaid vastuseid. Olukord tundus juba lootusetu ning viimases hädas tuli ta mõttele algatada omapärane tööotsimiskampaania, mis osutuski edukaks.
Loe pikemalt ajakirjast Personali Praktik.
Autor: Urve Vilk, Aari Lemmik