1. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Leiutasu tööandjale

Rootsis tekitas laialdast kõlapinda turundusspetsialist Michael Sundbladi ebatavaline tööotsimismeetod, kirjutab ajakiri Personali Praktik.

Sundblad avaldas mitmel pool meedias tööotsimiskuulutused, kus teatas, et loovutab oma esimese kuupalga n-ö leiutasuks sellele firmale, kes ta tööle võtab. Vastuseks üleskutsele saabus paarkümmend tööpakkumist.

Lõpuks sõlmis ta küll töölepingu firmaga, kes oli juba enne meediakampaania algatamist temaga ühendust võtnud. Siiski tunnistas Sundblad, et tööintervjuule minnes lisas talle tublisti enesekindlust teadmine, et oli saanud palju alternatiivseid tööpakkumisi.

Töötuna saatis Sundblad oma CV ligi 300-le tööpakkumisele, kuid sai ainult äraütlevaid vastuseid. Olukord tundus juba lootusetu ning viimases hädas tuli ta mõttele algatada omapärane tööotsimiskampaania, mis osutuski edukaks.

Loe pikemalt ajakirjast Personali Praktik.

Autor: Urve Vilk, Aari Lemmik

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700