1) Turundus. Korraldajad peavad pakkuma ürituse kohta kvaliteetset infomaterjale: looma veebilehekülje ja brošüürid. Eesmärk peab olema enda ürituse laialdane reklaamimine.
2) Olmetingimuste parandamine. Siia alla kuuluvad näiteks parkimise korraldamine, toitlustamine, WCde kättesaadavus, kas või võimalus käsi pesta. Kui olmetingimused on ebameeldivad, jääb külastajatele emotsionaalselt halb mälestus.
3) Mainet tuleb hoida. Vältida võiks imidžit, mis kahjustab üritust. Josing tõi näiteks Viljandi pärimusmuusikafestivali, mis on professionaalselt korraldatud, ent aastast aastasse tekib seal probleeme purjus noorukitega.
4) Eelarve planeerimine. Enne ürituse korraldamist tuleks teha hea turuanalüüs, et just sellele üritusele jätkub piisavalt kuulajaid-vaatajaid. On oluline, et korraldajad tuleksid ots otsaga kokku. See tagab ka ürituste järjepidevuse.
5) Kohalike ettevõtete laialdane kaasamine. Siia alla kuulub ka koostöö kohaliku omavalitsusega. Samuti peaks jälgima, et üritused ei satuks suvel ühele nädalavahetusele, mistõttu võib väiksemates linnades ööbimiskohti väheks jääda, tekivad liiga suured sabad toitlustusasutustes ja liikluskorraldus kannatab.
6) Pakkuge pakettlahendusi. Ürituste korraldajad võiksid sarnaselt turismifirmadele müüa pakette, kus piletiga pakutakse ka transporti, majutust ja toitlustust.
Allikas: Konjunktuuriinstituut
Autor: Katariina Krjutškova, Urve Vilk