Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 2. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Loovjuht: klassikaline reklaamiagentuur sureb välja

Klassikalised reklaamiagentuurid on väljasuremisele määratud, rääkis Identity loovjuht Ionel Lehari Best Marketingile.

Tema sõnul erineb Identity klassikalisest reklaamiagentuurist töö objekti, fookuse, iseloomu ja paljude muude parameetrite ning kriteeriumite poolest. "Analoogsed tööriistad, kattuvad kompetentsid ning jagatud kliendid on võib-olla nähtavad sarnasused, mille pärast ka väljastpoolt valdkonda vaatajad tihti strateegiatega tegelevad loovagentuurid reklaamibüroodega ühte patta panevad," selgitas ta.

"Tegelikult arvan ma, et sellised asjad nagu klassikalised reklaamiagentuurid on üldse põhimõtteliselt väljasuremisele määratud, võimekamad neist on juba transformeerunud nüüdisaegseteks, avatult tegutsevateks, erinevas vormis erinevaid kompetentse liitvateks loovagentuurideks. Nõrgematele jääb välismaiste kontseptsioonide adapteerimise tänuväärne ja vajalik töö," rääkis Lehari.

Pikemalt loe Best Marketingist.

 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700