Tema sõnul erineb Identity klassikalisest reklaamiagentuurist töö objekti, fookuse, iseloomu ja paljude muude parameetrite ning kriteeriumite poolest. "Analoogsed tööriistad, kattuvad kompetentsid ning jagatud kliendid on võib-olla nähtavad sarnasused, mille pärast ka väljastpoolt valdkonda vaatajad tihti strateegiatega tegelevad loovagentuurid reklaamibüroodega ühte patta panevad," selgitas ta.
"Tegelikult arvan ma, et sellised asjad nagu klassikalised reklaamiagentuurid on üldse põhimõtteliselt väljasuremisele määratud, võimekamad neist on juba transformeerunud nüüdisaegseteks, avatult tegutsevateks, erinevas vormis erinevaid kompetentse liitvateks loovagentuurideks. Nõrgematele jääb välismaiste kontseptsioonide adapteerimise tänuväärne ja vajalik töö," rääkis Lehari.
Pikemalt loe Best Marketingist.