10. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tähistame sekretäride päeva!

Igal aasta aprilli viimase täisnädala kolmapäeval tähistatakse sekretäride päeva! See on aeg meelde tuletada, kui olulised võivad olla inimesed, keda me igapäevatöös iseenesestmõistetavana võtame.

Hea sekretär on juhi ja ettevõtte jaoks hindamatu väärtus. Teie olete secret keepers, saladuste hoidjad, asjaajajad ja suhtekorraldajad, raamatupidajad ja  personalijuhid, IT-spetsialistid ja baristad – kõik ühes isikus.  Teie igapäevatöö on sageli märkamatu või jääb ettevõtte põhitegevuste varju, kuid samas nõuab see palju energiat, vaeva ja pühendumist. Olete kui „kontorihaldjad“, kes hoolitsevad, et kõik suured asjad ettevõttes saaks toimida tõrgeteta. 25. aprill on päev, mil eemalduda hetkeks igapäevatööst ja laadida ennast uue energiaga.

Oleme teie päeva kava koostanud soovigaq, et saaksite kaasa praktilisi nõuandeid, häid mõtteid, hea tuju ja mis kõige tähtsam – jõudu ja motivatsiooni, et oma tööd rõõmuga teha.

Mida me sellel päeval teieni toome?

Stability Consulting naeruterapeut Silva Sirge näitab, kuidas läbi naeru pingeid maandada. Naer mõjutab inimese emotsionaalset ja füüsilist tervist, annab ellu rohkem rõõmu ja harmooniat, parema tervise ning elujõudu.

MAMO kiirtoiduketi juht Margit Härma toob teieni oma eduloo, kuidas on ta jõudnud sekretärist juhiks. Sekretäriamet annab teile suurepärase stardipositsiooni, õpetades vaatama suurt pilti ja haldama informatsiooni ning tegutsema sihipäraselt. Need on edu tagavad omadused igas elusituatsioonis.

Ajapuudus on tänapäeva ühiskonna needus – keegi ei ole veel suutnud välja mõelda meetodit, kuidas aega pikemaks venitada ja isegi Bill Gates ei mahuta ühte ööpäeva rohkem kui 24 tundi. Samas saame läbimõeldud ajaplaneeringuga rohkem olulisi asju ära teha.  Edunet juht Kristjan Sakk räägib, kuidas Outlookis oma tööd efektiivsemalt kasutada. Kliendihaldus Outlookis säästab aega, parandab müüki ja turundust ning tagab kvaliteetsema klienditeeninduse.

Sekretär on kahtlemata üks kõige enam stereotüüpidega seotud ametikoht. Kas müüte on võimalik murda, aja jooksul väljakujunenud väärarusaamu  ümber lükata ja kuidas kujundada imagot kajastab oma praktilistele kogemustele toetudes kommunikatsiooni-ja suhtekorralduse professor Kaja Tampere.

Juba keskmine arusaamatus võib käivitada konflikti. Kuidas saame me ise emotsioone maandada ja konflikti pidurdada? Optipartners koolitaja Indrek Rahi toob osalejate ette lihtsa ja praktilise juhise konfliktsetes olukordades käitumiseks.

Kuidas tulla toime infotulva ja kohvinurgajuttudega, mis vahel tunduvad üle pea kasvavat, kajastab Microsoft Baltikumi personalijuht Merle Lindma.

On viimane aeg mõelda ka eelseisvatele suvepäevadele! Ettevalmistusprotsessist, abijõudude kaasamisest, firmapäevade nö.kasulikust ülesehitusest ja meeskonna nö. varjatud ühendamisest läbi ühistegevuste ning ka sellest miks just kontoriväline aeg on parim inimeste „sidumiseks“ räägib suhtekunst koolitaja Ülli Kukumägi.

 Vaata sekretäride päeva konverentsi kava.

Autor: Urve Vilk, Airi Aljas

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700