5% inimestest teeb veebis 82% klikkidest

Pärnu Turunduskonverentsil rääkisid praktikud turunduse analüütilisest poolest ehk erinevatest numbritest, mis turundustöös abiks olla võivad.

Staffan Hultén, meediaanalüütik Rootsist võrdles trüki- ja veebireklaamide efektiivsuse näitajaid. „Veebireklaamiga inimese püüdmiseks on meil aega pool sekundit kuni sekund. Seega maksavad veebis hoopis teised asjad kui trükireklaamis. Poole sekundiga ei jõua rääkida naljakat lugu, ei jõua teha midagi eriti loomingulist. Sa pead eristuma, välja paistma, et inimene jääks sinu asja juurde püsima. Suurus ei loe sealjuures näiteks pea üldse. Trükireklaami puhul aga maksab endiselt see, et suurem reklaam suudab meie tähelepanu kauem hoida – näiteks lehekülje suurusele reklaamile pühendame 5-6 sekundit. Selle ajaga saab lõbusa loo ära rääkida küll. Veebis loeb veel ka see, kui pikk on bänneri tsükkel. Imestan sageli bännerite üle, mille puhul see on üle 10 sekundi. Tõhus on sellest ju heal juhul ainult üks kümnendik!“

Lisaks kõneles Hultén nn „sündinud klikkijatest“, kes teevad veebis suure enamuse klikkidest. „Uuringud näitavad, et vaid 5% inimestest teeb 82% kõigist klikkidest.  Kas need inimesed ka turundajale huvi pakuvad? Vastus on, et pigem mitte – need on noored linnast pärit mehed, kel eriti raha pole. Iga aastaga kasvab  kiiresti ka nende hulk, kes üldse kunsagi bännereid ei kliki," rääkis ta.

14. Pärnu Turunduskonverents peeti 17.-18. mail

Osale arutelus

  • Ave Lepik, Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Krahv Mannteuffeli suvemõis (Kursi jahiloss)

Eestimaa keskel, käänuliste Pedja ja Kaave jõgede vahelisel alal on ellu ärganud üks vana ja majesteetlik hoone. See on krahv Mannteuffelile kuulunud suvemõisa peahoone aastast 1888, rahvasuus tuntud kui Kursi jahiloss. Seda maja võiks nimetada ka Eesti jahilosside krooniks, ajaloole on väärikas koht tuttav juba 130 aasta jooksul.

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Küsitlus

Kas osaled võistlusel PARIM SEKRETÄR 2018?

  • Osalen ise
    0%
    0%
  • Soovitan kolleegi
    0%
    0%
  • Soovitan tuttavat sekretäri
    0%
    0%
  • Ei osale ega soovita, kuid jälgin võistlust veebis
    40%
    40%
  • Ei osale ega soovita
    50%
    50%
  • Muu
    10%
    10%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara