Kuidas rohkem müüa?

Et müüginumbreid suurendada, peab pakutav toode olema kvaliteetne ning ostuga kaasnevad protsessid kliendile mugavad.

ASi Bauhof Group turundusdirektor Britte Maidra sõnul ootab klient täna järjest enam läbimõeldud lahendusi, sh sortimendi valikul ja kaupade asetusloogikas. "Kiire elutempo eeldab seda, et poes on sidustooted lähestikku ning ostmine tuleb teha lihtsaks. Selle nimel me ka Bauhofis igapäevaselt töötame. Oluline on ka kaupluste optimaalne suurus ja hea asukoht," rääkis ta.

Lisades, et lisaks on olulisel määral suunanud oma tähelepanu meie lojaalsusprogrammile Meistriklubi. Analüüsides rohkem klientide ostusid ja eelistusi, suudame paremini ka sortimenti kohandada ning lisaks pakume lisaväärtust läbi koostööpartnerite.

"Ehkki Eesti on väike, ei saa müüa kõike kõigile, segmenteerimine ja suunatud pakkumised on olulisemad kui kunagi varem, klient hindab õiget pakkumist rohkem kui allahindlust tootelt, mida tal tegelikult vaja ei ole," sõnas ta.

"Reklaamikanalite osas teeme valikud sõltuvalt hooajast ning pakkumise sisust. Ei saa otseselt välja tuua, et mõni reklaamikanal oleks täielikult aegunud vms, vaid pigem sõltub see tõesti sõnumist, kampaania pikkusest ja klientidest, keda soovitakse kampaaniasõnumiga kõnetada. Ei ole mõeldav, et kõnetaksime Bauhof Aiaparadiisi klienti ja Bauhofist ehitusmaterjale ostvat klienti identselt.," selgitas Maidra.

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Küsitlus

Millal plaanid suvel puhata?

  • Juunis
    17%
    17%
  • Juulis
    83%
    83%
  • Augustis
    0%
    0%
  • Ei puhkagi suvel
    0%
    0%
  • Muu
    0%
    0%

Valdkonna tööpakkumised

Äripäev otsib ASSISTENTI

Äripäev AS

24. jaanuar 2018

Uudised

Teabevara

Sekretär.ee uudiskirjaga liitumine