M¸ller Auto müügijuht: ostja on hea teeninduse korral nõus rohkem maksma

M¸ller Auto müügijuhi Heikki Jaansalu sõnul ootab ostja täna eelkõige head teenindust.

"Ta on isegi nõus hea teeninduse korral rohkem maksma," sõnas Jaansalu. Automüügis ei tähenda hea teenindus vaid seda, et müüja selgitaks auto ostmisel vajalikku, vaid ka järelteenindust ja garantiid. "Turul on näha müstilisi hinnasoodustusi, aga meie seda ei tee. Pigem arutame koos kliendiga läbi, mida tal täpselt vaja," rääkis Jaansalu.

Automüügifirmad ja ka autotootjad panevad Jaansalu sõnul täna rõhku just teenindusele ja järelteenindusele ehk hooldusele. "Eks hind jääb ka Eesti ostja jaoks kahtlemata oluliseks," lisas ta samas. "On kaht sorti ostjaid, ühed, kes pole lojaalsed kaubamärgile ja käivad head hinda otsides ühest salongist teise, otsides sooduskampaaniaid. Aga lojaalseid kliente hoiab kinni just hea teenindus. See on ettevõtte trump, kes hinnaga mängida ei saa."

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara