Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 27. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Møller Auto müügijuht: ostja on hea teeninduse korral nõus rohkem maksma

Møller Auto müügijuhi Heikki Jaansalu sõnul ootab ostja täna eelkõige head teenindust.

"Ta on isegi nõus hea teeninduse korral rohkem maksma," sõnas Jaansalu. Automüügis ei tähenda hea teenindus vaid seda, et müüja selgitaks auto ostmisel vajalikku, vaid ka järelteenindust ja garantiid. "Turul on näha müstilisi hinnasoodustusi, aga meie seda ei tee. Pigem arutame koos kliendiga läbi, mida tal täpselt vaja," rääkis Jaansalu.

Automüügifirmad ja ka autotootjad panevad Jaansalu sõnul täna rõhku just teenindusele ja järelteenindusele ehk hooldusele. "Eks hind jääb ka Eesti ostja jaoks kahtlemata oluliseks," lisas ta samas. "On kaht sorti ostjaid, ühed, kes pole lojaalsed kaubamärgile ja käivad head hinda otsides ühest salongist teise, otsides sooduskampaaniaid. Aga lojaalseid kliente hoiab kinni just hea teenindus. See on ettevõtte trump, kes hinnaga mängida ei saa."

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700