Äppmiljonäri ideekonkursi võitis riidemüügirakendus

Äppmiljonäri konkursi võitis Sander Hage mobiilirakenduse idee Bazaar, mis aitab vahendada kasutatud riiete ostu-müüki ja taaskasutusse andmist, teatab konkursi korraldaja EMT.

Sander Hage sõnul sündis võiduidee tutvusringkonnas ringi vaadates. „Naistel on pidevalt kapid täis asju, mida nad enam ei kasuta ja millega nad ei oska midagi peale hakata. Bazaari abil saavad nad avada oma garderoobi maailmale ning teha omakorda põnevaid avastusi teiste riidekappides.“

Äppmiljonäri konkursi žüriisse kuulunud EMT tehnoloogiadirektor Tiit Tammiste tõi võiduidee puhul välja just olulise niši tabamist.

„Taaskasutus läheb ju üha enam moodi ning kui vaadata kõikvõimalikke kasutatud riiete müügipäevi, laatasid ja rõivavahetusi, on see valdkond kahtlemata tõusuteel. Usun, et paljud leiavad uue võimaluse just Bazaaris, mis võimaldab nii-öelda riidekappe sorteerida näiteks ajatäiteks ootehetkedel või õhtul kodus, kui hakatakse mõtlema, mida eeloleval nädalavahetusel selga panna. Paljudel puudub ju aeg kauplustes kolamiseks ning eriti ajamahukas on just second-handi minek, sest kunagi ei tea ette, mida sealt leida võib ja mida mitte.“

Äppmiljonäri ideekonkursile laekus 9535 erinevat ideed, millest valiti välja 125 parimat. Neist 25 parimaga kohtus žürii ka isiklikult ning nii selekteeriti välja kümme finalisti, kelle hulgast valiti ka võiduidee.

Ideid hinnanud viieliikmelisse žüriisse kuulusid Garage48 asutaja ja mentor Ragnar Sass, ajakirja Digi peatoimetaja Henrik Roonemaa, Creative Mobile asutaja Vladimir Funtikov, infotehnoloog ja IT-visionäär Linnar Viik ning EMT tehnoloogiadirektor Tiit Tammiste.

Võiduidee rakendab EMT välja reaalseks mobiilirakenduseks, eeldatavalt on arendusajaks 2-3 kuud. Seejärel läheb rakendus müüki App Store´i ja Google Playsse. Rakenduse idee autoriõigus ja teenitavad tulud jäävad idee autorile.

Äppmiljonäri statistikat

• Esitati 9535 ideed.

• Umbes 2/3 ideede esitajatest (6228) olid mehed, 1/3 (3307) naised.

• Esindatud olid kõik vanusegrupid, kuid üle poolte ideedest (50,2%) tuli inimestelt vanuses 18-30 aastat.

• Noorim idee esitaja oli 9- ja vanim 66-aastane.

• Populaarseim kategooria oli Elustiil – 2347 ideed, järgnesid Meelelahutus (1332) ja Äri (1163).

• Kõige rohkem pakuti erinevate hinnavõrdluste ja soodsaima ostu leidmise ideid. Sealhulgas oli enimpakutud äpi-idee (ca paar tuhat erinevat esitajat) toidupoodide hinnavõrdluse kohta. Pea samapalju sooviti erinevate tanklate hinnavõrdlust, edasi kõikvõimalike muude kaupade hinnavõrdlusi rõivastest autodeni.  Kahjuks aga ei saa hinnavõrdluste ideed praegu alusandmete puudumisel ellu viia.

• Populaarsuselt järgmine ideeliik oli mobiilikõnede tõlk reaalajas, kus ühe poole jutt tõlgitaks telefonikõne kestel kõne vastuvõtja keelde.

Osale arutelus

  • Ave Lepik, Tiive Murdoja

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Peppersack – tee ajalooliste maitsenaudinguteni

Tallinna vanalinna südames, ajaloolise Raekoja ligidal asuv restoran Peppersack pakub meeldejäävaid maitseelamusi. Lisaks saab nautida mõõgavõitlejate igaõhtust efektset etendust.

Eesti Vabaõhumuuseum – ajal on lugu!

Rocca al Mares, Tallinna kesklinnast kõigest 15-minutilise sõidu kaugusel asub imeline paik – Eesti Vabaõhumuuseum. Ürituste korraldamiseks leiab siit erinevaid peo- ja seminariruume, kauni looduskeskkonna ning meeliülendavad maitseelamused.

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

ÄRIPÄEV AS otsib ASSISTENTI

Äripäev AS

28. september 2018

Teabevara