28. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebooki kaudu otsitakse töötajaid üha rohkem

CV-Online’i moodi keskkonnad niipea veel ei kao, aga viimasel ajal olen oma tutvusringkonnas näinud palju töötajate otsimist Facebooki kaudu, kirjutab ajakirjas Personali Praktik sotsiaalmeedia-turunduse agentuuri GOAL asutaja ja loovjuht Marko Saue. 

Facebooki kasutatakse Saue kogemusel nii disainerite, arendajate, assistentide, sisestajate, sekretäride kui ka ehitajate leidmiseks. Keskmisel FB kasutajal on paarsada sõpra ja hästi lihtne on teha postitus sisuga “Sõbrad, aidake palun leida hea ... Kandideeri ise, soovita sõpra või jaga infot edasi!”. Oma sõprade käest saadud soovitus on usaldusväärne ja sellisele lihtsale postitusele on võimalik saada paari tunniga mitukümmend vastust. Kui tulevane töökoht on veel kena fotoga ka illustreeritud ja postituse juures juhend ja palve, et seda postitust levitataks, võib see info Saue hinnangul jõuda päris suure auditooriumini.

Loe edasi ajakirja Personali Praktik detsembrinumbrist, kuidas jõuda Facebookis soovitud sihtrühmani. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis: http://pp.aripaev.ee

Autor: Tiive Murdoja, Kaire Uusen

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700