Sotsiaalmeedias värbamisel tuuakse Mikiveri sõnul tavapäraselt välja kaheksa tegurit. Kogu tegevuse tuum on ettevõtte karjäärileht sotsiaalmeedias ning sellega seostatakse kogu ülejäänud tegevus, mille hulka kuulub näiteks tööandja maine, talendi kommuunid, vabade ametikohtade info, värbamiskuulutused, töötajate tehtud viited, mobiiltelefoni "sõbralik" leht ja ATS integratsioon.
Sotsiaalmeedias värbamise ajalugu pole veel väga pikk, kuid Mikiveri hinnangul võib siin juba suunamuutuseid täheldada: näiteks CV sellisel kujul kui praegu arvatavasti kaob. Kui ei kao, siis vähemalt teiseneb olulisel määral.
Loe artiklit edasi ajakirja Personali Praktik värskest numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebis: http://pp.aripaev.ee
Autor: Tiive Murdoja, Kaire Uusen