Autor: Tiive Murdoja • 8. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prisma soovitab kampaaniat testida sekretäri peal

Kui tahta kindel olla, et kampaania ka tegelikult hästi vastu võetakse, peab see läbima nn sekretäri testi, rääkis konverentsil „Hinnastamise parimad praktikad” Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.

Lainase sõnul näitab toiduainete hinnaindeks pidevat tõusutrendi. Ostujuhid on mõtetega kaasajas, tarbija aga minevikus, kus hinnad olidki madalamad. „Kui tahta teada, kuidas tarbija tegelikult hinda tajub, mine küsi sekretäri käest,” soovitas ta praktilist ja kiiret lahendust, sest sekretäri taju on keskmise tarbija tajuga rohkem kooskõlas kui ostujuhi oma.

Sellest, kuidas inimesed hinda tajuvad, loe täpsemalt Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700