21. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Teo Hären: Raamatupidajad on tihti loovamad kui turundajad

Intervjuu Rootsi ettevõtja, konsultandi ja koolitaja Teo Häreniga.

See on üks suurimaid probleeme tänapäeval, et turundajad ja tootearendajad peavad ennast kõige loomingulisemateks inimesteks organisatsioonis ega mõtle sellele, kuidas oma loovust veelgi edasi arendada. Seevastu näiteks finantsinimesed ja raamatupidajad võtavad loovust üha tõsisemalt. Nad näevad iseennast loominguliste töötajatena ning mõistavad, et loovuse abil on võimalik teha asju paremini," leiab Rootsi ettevõtja ja koolitaja ning turunduskonverentsi Password 2013 esineja Teo Hären, kelle kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust.

Loe intervjuud Best Marketingi veebilehel SIIN.

Autor: Tiive Murdoja, Hando Sinisalu

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700