15. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tööandjad peavad muutuma

Tööealiste elanike arv Eestis väheneb ja tööandjad peaksid juba praegu mõtlema, kuidas tööturu konkurentsis püsima jääda ja mida selleks teha.

Ettevõtjatele on veel võõras arusaam, et ka oma ettevõtet ja pakutavat tööd tuleb võimalikele töötajatele tööjõuturul müüa, kirjutab PARE juhatuse esimees Milvi Tepp ajakirjas Personali Praktik. Personalijuhtidel on vaja õppida turundajatelt ja müügiinimestelt, kuidas konkurentsis turul võitjana välja tulla. Kui teenus või toode ei müü, siis turundajad ja müügiinimesed küsivad endalt, miks klient peaks minu toodet ostma, üritavad laiendada sihtrühmi, arendada oma teenust, otsivad uusi turunduskanaleid, suurendavad aktiivset müüki. Neid põhimõtteid tuleb rakendada ka tööjõuturul konkureerides.

Mida peaks tööandjad esimeste sammudena tegema, loe edasi ajakirjast Personali Praktik. Tellijad saavad artiklit lugeda ka veebis: http://pp.aripaev.ee 

Autor: Kaire Uusen, Tiive Murdoja

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700