Autor: Tiive Murdoja • 14. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas tulla toime töös ettetulevate ootamatuste ja katkestustega?

Iga saabuv telefonikõne, SMS, läbiastuv kolleeg või uue e-kirja infoaknake on katkestus. Kuidas katkestustega toime tulla nii, et jääks kontroll oma tööde ja aja üle?

1. Võimalusel loo endale segamatu tööaeg iga päev kasvõi pooleks tunniks, kui saad teha süvenemist nõudvaid ülesandeid. Kui muud ei jää üle, tule 30 minutit varem tööle.

2. Võimalusel jäta enne katkestust pooleli jäänud tegevus silme ette: kui sul on kaks ekraani, siis jäta see avatuks teisele ekraanile, ühe monitori puhul kirjuta post-it'i kleepsupaberile ja liimi monitori külge. Niipea, kui oled saanud ootamatusega ühele poole, naase pooleli jäänud töö juurde.

3. Võimalusel loe e-kirju, Skype'i teateid ja SMSe iga 15 või 30 minuti tagant, mitte kogu aeg.

4. Võimalusel suhtle ligiastujatega püsti, sest püstijalu vestlused on lühemad. Kui tõotab tulla pikem jutt, lepi eraldi aeg kokku.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700