Andla tõdeb, et siiani on liiga paljud firmad kasutanud ikka ühte ja sama suvepäevade formaati: laupäeva lõunal kohale, supp, sangpomm ja köietõmbamine, õhtusöök, ansambel, jooming, magama “kus juhtub” ja pühapäeva lõunal pohmellis peaga koju. Lisaks see, kuidas õhtu edenedes purjus töölised nõuavad juhtkonnalt palka juurde, juhtkonnast keegi lööb sekretärile külge ja kogu meelelahutus piirdub räuskava süldibändiga vana pioneerilaagri kokkukukkuval laval.
Ometi on maailm muutunud, sangpommi asemele on tulnud „nutipomm“, tehnoloogia võimaldab tohutult palju asju uutmoodi ja paremini teha. Koolitustel küll õpetatakse personali- ja turundusjuhte käituma moodsas maailmas teistmoodi, kuid tegelikkuses jääb sageli nende jõud ikkagi alla “vanadele sangpommidele”, kes firmasid tegelikult juhivad. Õnneks on siiski tekkinud ka teistsuguseid firmasid, kes on siiski muutnud oma suvepäevade formaati. Samuti on juhtkonnad hakanud aru saama erinevatest motivatsiooni- ja ergutusprogrammidest, mõõtes ürituste tulemuslikkust ning tehes SWOT-analüüse. Võib öelda, et vesi on selginenud ja juba on näha, kes läheb uuendustega kaasa ning kes on vähem uuendusmeelne ürituste tellija.
Kuidas ajaga kaasas käia ning tõeliselt trendikaid ja haaravaid sündmusi korraldada, loe Olavi Andla inspireerivast artiklist „Sangpomm ei taha lahkuda ehk uuenduslikkust tuleb üritusturundusse visalt“ Kaja novembrinumbrist. Tellijad saavad artiklit lugeda ka veebist: http://kaja.aripaev.ee
Autor: Kaire Uusen, Tiive Murdoja